X

Гібрид чи електромобіль: як врятувати планету

Более привычный гибрид, кажется, все еще может ответить новомодным электрокарам в борьбе за экологию и внимание покупателей

Автомобіль без двигуна внутрішнього згоряння, тобто такий, що пересувається за допомогою електротяги, — зручний інструмент для розмов про захист навколишнього середовища. Не забуваємо про гібрид, з яким все трохи складніше, але до цього повернемося пізніше. Електромобіль справді не викидає ніякого бруду в атмосферу. І на цьому можна було б закінчити.

Однак автомобілі давно не розглядають як готову одиницю. Перед тим як покупець отримає свій транспортний засіб, існує процес розробки і виробництва. Після закінчення експлуатаційного терміну не варто забувати про утилізацію. І для електрокарів у всьому цьому немає нічого хорошого.

У цьому комплексі машини з необмеженим запасом ходу (все вірно, йдеться про ДВЗ) набагато безпечніші для нашої планети. Про це і розповіли в Toyota Canada, але як ефективний аргумент створили гібриди.

У компанії вважають, що такі машини знижують вироблення парникових газів приблизно на третину. При цьому говорячи про ефективність, замість одного електромобіля з 60-кіловатною батареєю можна зробити 42 блоки по 1,4 кВтг для 42 же гібридних Toyota Prius.

Читайте також:
Кросовер Toyota RAV4 став лідером українського ринку

Ларрі Гатчінсон із канадського представництва Toyota вважає, що гібрид у цьому сенсі — дуже ефективне рішення для будь-якого автовиробника. А нераціональні електромобілі, крім усього іншого, дуже дорогі, змушують власника переживати про запас ходу і до того ж потребують створення складної й витратної інфраструктури.

І не забуваємо про життєвий цикл, який після закінчення створює необхідність  утилізації ТЗ. За сукупністю чинників електрокари завдають набагато згубніший вплив на навколишнє середовище. З цієї точки зору гібрид приблизно в 3,5 раза безпечніший за електромобіль.

136