X

Гібриди виявилися більш стійкими до холодів, ніж електромобілі

При минусовых температурах с включенным кондиционером запас хода сокращается вдвое

Аномальні морози на півночі Китаю ще раз вказали на недосконалість електромобілів та зарядних мереж для них. Зокрема, водії почали більше скаржитися на «шалено повільну зарядку». Деякі користувачі висловлюються ще різкіше та навіть порівнюють електромобілі з покритими снігом «безкорисними крижаними скульптурами».

Як повідомляло

Деякі китайські виробники електромобілів почали враховувати вплив холоду та ретельніше тестують свої моделі в зимових умовах. Наприклад, популярний у Китаї кросовер Huawei Aito M7, доступний як електромобіль та плагін-гібрид, перед запуском проходив випробування холодом. На початку цього року під час тестів у Монголії виявилися проблеми у мінівену Voyah Dreamer, який також доступний з повністю електричною та плагін-гібридною силовою установкою.

Поки виробникам не вдалося знайти вирішення цієї проблеми й навряд чи це відбудеться найближчим часом. На думку деяких експертів, холодний клімат краще підходить для плагін-гібридів, ніж чистих електромобілів. Хоча, зважаючи на продажі, проблеми із зарядкою на кількість охочих придбати електромобіль не впливають. У Китаї їх популярність зростає, тоді як плагін-гібриди поступово втрачають свої позиції.

Читайте також:
Tesla на грані істерики: росіяни показали свій перший електрокар