Honda презентувала в Женеві нову стратегію
На Женевському автосалоні на стенді Honda можна побачити її інноваційний автомобіль, що працює на водні – Clarity Fuel Cell. Цю машину вже продають у Японії за ціною від 67 тис. доларів. Цього року модель обіцяють вивести і на північноамериканський ринок.
А стосовно Європи, то тут у компанії також грандіозні плани з електрифікації. За словами керівника підрозділу Honda Motor Europe Кацуши Іноеу, вже до 2025 року дві третини реалізованих в Старому Світі машин марки будуть на електротязі.
А поки що на 2018 рік хондівці готують новинку для європейського ринку – гібридну модель. Зазначимо, що компанія показує чудові результати продажів у Європі. Так, за резульататм 2016 року вона зуміла реалізувати тут майже 160 тис. автомобілів, що на 20% більше, ніж у позаминулому році.