X

Hyundai залишається в лавах прихильників дизельних моторів

Пикап Hyundai Santa Cruz и его «брат-близнец» под брендом Kia оснастят новым «турбодизелем»

У Hyundai впевнені, що дизельні двигуни рано списувати з рахунків. Про це в інтерв’ю австралійському виданню Car Sales розповів керівник відділу розробок компанії Альберт Бірманн, додавши, що новий трилітровий «дизель», який нещодавно дебютував на Genesis GV80, відповідає екологічним нормам Euro-6 D-Temp, і кросовер продаватимуть з ним в Європі. Той самий мотор можуть отримати пікап Hyundai Santa Cruz і аналогічна модель марки Kia. Крім того, Південнокорейська марка планує і надалі розвивати дизельні двигуни і готова їх електрифікувати. Враховуючи те, що основні конкуренти пікапа Santa Cruz — топ-версії Volkswagen Amarok і Mercedes-Benz X-Class — також оснащуються моторами на важкому паливі, цей крок виглядає цілком логічним.

Читайте також:
Hyundai випустить одразу 6 нових моделей під логотипом Genesis

Genesis GV80 – перший серійний кросовер суббренду компанії Hyundai Motor. Прем’єра моделі відбулася кілька днів тому. Кросовер укомплектували новим 3.0-літровим шестициліндровим “турбодизелем”, що видає 278 к.с. і 588 Нм крутильного моменту. Для порівняння, такого ж обсягу “дизель” Mercedes-Benz X-Class у версії 350D генерує 258 к.с. і 550 Нм, а потужність трилітрової V6 топової версії Volkswagen Amarok — 272 к.с. і 580 Нм.

Старт продажу Genesis GV80 в Південній Кореї заплановано на кінець цього місяця. До Європи кросовер добереться трохи пізніше. Передбачається, що дизельну модифікацію запропонують тільки на внутрішньому ринку, тоді як у Старому Світі кросовер буде доступний з двома бензиновими моторами.