X

Історія інноваційного гіперекрана Mercedes почалася майже 20 років тому

Экран выглядел роскошно, хоть и имел ограниченное количество функций

Фірмовий інтерфейс MBUX (Mercedes-Benz User Experience) дебютував майже два роки тому на седані CLA, а в 2020-му кардинально оновився, набувши нових рис і опцій. Головною його фішкою є величезний екран, який розтягнувся на всю ширину передньої панелі. Однак мало хто пам’ятає, що вперше подібне рішення було реалізовано на концепті F 200 Imagination, представленому в 1996 році на Паризькому автосалоні.

Звичайно гіперекран, показаний майже 20 років тому, мав більш мізерний набір функцій і мав дещо урізаний вигляд. Однак навіть у такому вигляді він привернув увагу публіки, яка сприйняла ідею, як нереальну. Система охоплювала  цифрову приладову панель, мультимедійну систему, камери заднього виду, радіо, навігаційну систему, програвач компакт-дисків і DVD. Вона навіть була здатна підключатися до інтернету.

Тоді електроніка могла розпізнавати голосові команди водія і, на їх підставі, вибирати режим їзди. Спираючись на показання різних датчиків, комп’ютер реалізовував задані функції максимально безпечно. Крім швидкості, він враховував стан дорожнього покриття і щільність руху. Ще одним нестандартним рішенням концепту стало використання джойстика замість традиційного кермового колеса. Однак ця опція так і не знайшла відображення в серійних моделях марки.

Читайте також:
Mercedes-Benz підготував особливу версію Гелендвагена

Незважаючи на всі огріхи і нестикування, система була “розумною”, і з легкістю змогла пройти тестування на симуляторі водіння — ще одній поширеній наразі технології. Так що, як бачимо, інноваційне на сьогодні рішення було розроблено доволі давно, і всі ці роки  фахівці компанії доводили його до ідеалу.