Як електрокари вбивають купе і кабріолети
Бос Peugeot Жан-Філіп Імпарато поділився своїми переживаннями з цього приводу. Він пояснив, що розробка дводверних автомобілів потребує великих інвестицій. Найчастіше у виробника вони є, але той вважає за краще вкладатися в електрокари. Останні зараз у всіх на слуху і мають величезний попит. Те саме стосується безпілотних технологій, та й загалом нових технологій.
В інтерв’ю Autocar, Імпарато розповів, що сам віддає перевагу купе і кабріолетам. Однак брак грошей змушує його та інших виробників, йти на жертви. Наразі йдеться про автомобілі з кузовом купе і кабріолет. Така жертва дає змогу довше залишатися конкурентоспроможними.
Розробка сімейств купе і кабріолетів надзвичайно ресурсовитратна і фінансово не вигідна. Плюс до цього варто відзначити невеликі тиражі. Вкладення в такі дрібносерійні “драйверські” автомобілі не виправдані. По суті, це і є основна причина, яка змушує виробників задуматися і йти вже перевіреним шляхом, випускаючи практичні моделі.
Він також зазначив, що тенденція до зниження їх виробництва може бути переглянута в будь-який момент. Він має на увазі повернення моди на дводверні кузови. На жаль чи на щастя, зараз жодних передумов до зміни тенденцій немає. Покупці продовжують обирати великі та практичні автомобілі.
На думку Жана-Філіпа Імпарато, в найближчі десять років, концернам буде не до купе і кабріолетів. Вони будуть зайняті електромобілями та безпілотниками.