X

Як вбиває автопілот: Tesla звинуватили в недосконалості автономних систем

Национальному совету по безопасности транспорта США (NTSB) понадобилось 2 года, чтобы расследовать дело о смертельном ДТП с участием Tesla Model X

Нагадаємо, що інцидент стався у 2018 році. Тоді Волтер Гуанг їхав шосе на своєму електрокросовері Tesla з включеною функцією автопілота. Model X набрав швидкість 110 км/год, виїхав зі смуги, врізався у відбійник. Унаслідок такої серйозної ДТП водій помер.

Аварія наробила великого галасу в суспільстві, її обговорювали упродовж двох років. За цей час перебрали найрізноманітніші варіанти і причини того, що сталося. Спершу Tesla заперечувала свою провину і наполягала на винності водія, який постійно відволікався від дороги. Безумовно, виробник провів внутрішнє розслідування. Виявилося, що за 18-хвилинну поїздку, водій тримав кермо тільки 12 хвилин. В інший час він ігнорував сигнали автопілота, і за 6 секунд до аварії так і не виконав вимог.

Читайте також:
Tesla Roadster еще не вышел, а его уже обогнали

У свою чергу, сім’я та родичі загиблого наполягали на своїй версії – недосконалість автопілота. Нібито радари просто не змогли ідентифікувати бетонну огорожу, внаслідок чого автомобіль не загальмував.

Кілька днів тому у Вашингтоні NTSB озвучив результати власного розслідування. Експерти пояснили, що Гуанг просто не знав про недосконалість системи автономного керування Tesla. Електрокар періодично вело вліво і, як стверджують експерти, чоловік кілька разів звертався з цього приводу в сервісний центр

Читайте також:
Еще не выпущенный пикап Cybertruck принес Tesla 52 миллиона долларов

У той нещасливий день, довіряючи автопілоту, він просто відволікся на гру. Водій Model X не тримав рук на кермі і не стежив за тим, що відбувається на дорозі, під’їжджаючи до потенційно небезпечної ділянки. Зазначимо, що раніше на тому ж місці сталося 11 подібних ДТП. Причиною таких дій автопілота стала стерта дорожня розмітка, через що він прийняв рішення спрямувати автомобіль вліво, просто в огорожу.