Коли про новий Maybach залишається лише мріяти
У Росії настають часи, коли про новий автомобіль преміум-класу залишається лише мріяти. Дилери попереджають росіян про дефіцит розкішних автомобілів на тлі економічних санкцій, запроваджених Європейським Союзом, США та Японією у відповідь на воєнну агресію проти України. Запаси на складах закінчаться вже найближчими місяцями, а нових поставок не буде.
Наприклад, останні двадцять Mercedes-Maybach S-Class будуть розпродані вже через місяць або два. І це незважаючи на те, що цінник седана стартує від 50 мільйонів рублів. Дещо краща ситуація з санкційними Audi, Mercedes-Benz, BMW, Jaguar, Land Rover та Porsche. У середньому лишилося по п’ятдесяти автомобілів кожної марки. Найбільше Mercedes-Benz, найменше – Jaguar. Запаси популярних у росіян Porsche та Infiniti становлять приблизно близько ста одиниць.
На думку експертів, протягом 1-1,5 років з російського ринку піде половина дилерів. Розуміючи таку перспективу, продавці продовжать піднімати цінники. Зростання може становити 200% до рівня початку 2022 року. Прайс на деякі моделі BMW, Audi та Mercedes-Benz вже зріс утричі. І причина не тільки в курсі рубля, а в усвідомленні того, що постачання нових автомобілів не передбачається, принаймні, до кінця 2022 року. Не виключено, що їх не буде й у 2023 році, а можливо, й у наступні роки. Тенденція стрімкого зростання цін на автомобілі преміум-класу торкнеться і вторинного риноку.
Звичайно, росіяни можуть купувати заповітні люксові машини у Вірменії та Казахстані. Сигналом про те, що росіяни користуються цією лазівкою, стане збільшення квот на постачання вірменськими та казахськими дилерами. Це може спричинити відповідну реакцію з боку ЄС, США та Японії.