Кросовер Audi Q7 став гібридом, що підключається
Компанія Audi вивела на європейський ринок одразу дві гібридні модифікації кросовера Q7 — 60 TFSI e і 55 TFSI e. Гібриди розділили одну силову установку, тягову батарею і практично повністю повторюють одне одного за динамічними характеристиками.
Силова установка кросоверів складається з 3.0-літрової “турбошістки” потужністю 340 к.с. та 450 Нм крутильного моменту і доповнена вмонтованим у 8-ступінчастий “автомат” електромотором, що видає 128 к.с. і 350 Нм. Сукупна віддача силової установки версії 60 TFSI e — 456 к.с. і 700 Нм, 55 TFSI e — 356 к.с. і 600 Нм. Із місця до 100 км/год версія 60 TFSI e прискорюється за 5.7 секунди, 55 TFSI e — на 0.2 секунди довше.
Тягова батарея у гібридів теж одна на двох – літій-іонна ємністю 17.3 кВт*год, що налічує 14 модулів із 168 призматичними осередками в кожному. Зарядний порт встановлено в задній частині кузова зліва. Батарея заряджається від громадських зарядних станцій або фірмової зарядної мережі, доступ до якої відкривається через сервіс Charging Service. На території Європи таких станцій вже 110 тисяч.
Оптимально використовувати батарею гібрида допоможе асистент ефективності PEA. З огляду на рельєф місцевості, дорожнє покриття і швидкісні обмеження, асистент підказує, коли краще відключити або активувати ДВЗ, використовувати рух накатом і рекуперативну енергію. Потужність рекуперації гібридних Q7 — 80 Вт. Рухаючись накатом, кросовер може повернути в батарею до 25 кВт. Режим Hold дає змогу накопичувати енергію для подальшого використання і примусово переходити на електротягу.
У Німеччині замовлення на Audi Q7 60 TFSI e і Audi Q7 55 TFSI вже приймають. Перший коштує 89 500 євро, другий — 74 800 євро.