X

Lamborghini не вірить у майбутнє електричних суперкарів

Ожидать появление электромобилей уровня Huracan не стоит

Перший електромобіль Lamborghini з’явиться не раніше 2028 року, і це буде не суперкар. Ним стане серійна версія концепту Lanzador, який дебютував у серпні минулого року на Тижні автомобільної моди в Монтереї. Він набуде форми піднятого чотиридверного Grand Tourer з посадковою формулою 2+2. Щось на зразок Huracan або Revuelto EV на порядку денному не стоїть.

Зі слів голови Lamborghini Стефана Вінкельманна, електричні суперкари «поки не продаються» і навряд чи приживуться у майбутньому. Хоча електромобілі значно швидші, Вінкельман вважає, що це не так захоплююче, як високооборотний бензиновий двигун, встановлений за сидіннями. Він бачить можливості у двигунах внутрішнього згоряння на електронному паливі. У цьому напрямку Lamborghini могла б використовувати досягнення Porsche у розробці та виробництві майже вуглецево-нейтрального синтетичного палива в Чилі.

Це пояснює, чому Lamborghini, як і раніше, використовує V12 для наступника Aventador. Також бензиновий двигун отримає наступник Huracan. Але це вже буде не безнаддувний V10, а нещодавно розроблений V8 із подвійним турбонаддувом.

Також не бачить майбутнього за електричними суперкарами генеральний директор Rimac Мате Рімак. Нещодавно він визнав, що клієнти високого класу не хочуть їх купувати. Торік хорватський електричний суперкар Nevera встановив не менше 23 рекордів. Незважаючи на це, Rimac поки не вдалося розпродати автомобіль, хоча тираж обмежений всього 150 одиницями.

Двигун внутрішнього згоряння збереже й заміна Bugatti Chiron. Безнаддувний бензиновий V16 увійде до складу гібридної силової установки нового «французького звіра».

Також повноцінних електромобілів уникає Pagani. Незважаючи на те, що компанія працює над цією технологією із 2018 року, серійна модель з’явиться не скоро. Причина — надто важкі акумулятори, які не дозволяють запропонувати рівень справжніх Pagani.

Читайте також:
Суперкари Lamborghini тестуватимуть звичайні водії

Натомість Ferrari навпаки прискорила розробку свого високопродуктивного електромобіля. Він вийде вже наприкінці 2025 року. Під виробництво електричних моделей компанія будує новий завод у Маранелло. Він відкриється вже наступного місяця.