Land Rover вивів на тести 5-літровий Defender
На перший погляд позашляховик на фото, опублікованих Autocar, нічим не відрізняється від звичайного. Єдині видимі відмінності – наклейка Prototype Vehicle, що свідчить про те, що в кадрі виявився прототип, і незвична конфігурація вихлопних патрубків. Вихлопну систему із двома парами квадратних патрубків Jaguar Land Rover використовує тільки у версіях з V8.
Саме ці деталі і привернули увагу британських журналістів. Перевіривши реєстраційні дані автомобіля, вони з’ясували, що прототип топової версії Defender оснащений 5.0-літровим наддувним мотором V8. Таким агрегатом комплектують Range Rover Sport SVR і Range Rover Velar SVAutobiography. На Range Rover Sport SVR “турбовісімка” видає 575 к. с., але для Defender віддачу зменшать приблизно до 500 к. с.
Проблема в тім, що серійне виробництво агрегата на моторному заводі Ford в Брідженді (Велика Британія) завершиться до кінця цього року. Компанія має намір закрити підприємство. У цьому світлі актуальним стає припущення, що найпотужніший Defender може отримати мотор від BMW – 4.4-літровий V8 із подвійним турбонаддувом, який баварці встановлюють на найпотужніші моделі M-лінійки.
Хоча використання мотора BMW ще офіційно JLR не підтверджено, в Autocar вважають, що це просто формальність.