X

MAN відмовиться від розробки міських автобусів Євро 7 та перейде на електробуси

Компанія MAN Truck & Bus не бачить перспектив розвитку міських автобусів з ДВЗ на європейському ринку, а тому вважає не доцільним фінансувати проекти з доведення таких машин до екологічних стандартів Євро 7. Майбутнє в цьому сегменті виключно за міськими електробусами. І з 2030 року на європейському ринку компанія продаватиме лише їх. Про це заявив Хайнс Кісс, керівник відділу маркетингу MAN Truck & Bus, виступаючи на прес-конференції, присвяченій Глобальному саміту громадського транспорту UITP у Барселоні.

Ринок міських електробусів у Європі за підсумками 2022 року збільшився на 26%. Компанія MAN Truck & Bus вже поставила клієнтам 450 міських низькопідлогових електробусів Lion’s Сity E, а портфель замовлень перевищує 1000 од. І не випадково модель Lion’s Сity E стала переможцем міжнародного конкурсу «Міський автобус 2023» (Bus of the Year 2023). 2025 року на машинах з’являться батареї нового покоління, що дозволить збільшити запас ходу електробусів на 25%.

За словами Хайнса Кісса, сьогодні компанія MAN Truck & Bus також орієнтована і на глобальні ринки. Для Азії було розроблено нове шасі, зокрема для цільових ринків Гонконгу та Сінгапуру. Кузови для них поставлятимуть від одного турецького партнера. Інше шасі – з високим рівнем підлоги, для приміських автобусів – було створено спеціально для Південної Африки.

Що ж до форуму UITP, який пройшов у Барселоні з 4 по 7 червня, то тут MAN Truck & Bus показав свій міський електробус Lion’s Сity E у новому, укороченому до 10,5 м варіанті. Ця машина почне випускатися на польському заводі у Стараховіцах вже 2023 року. У порівнянні зі старшим, 12-метровим «собратом», вона легша на 350 кг. При цьому може перевозити до 80 осіб (місць для сидіння – 33).

Модель оснащена електромотором з піковою потужністю 240 кВт (постійна – 160 кВт), який живиться від чотирьох або п’яти акумуляторних блоків сумарною ємністю 320 або 400 кВт. год. Запас ходу досягає 230 та 300 км відповідно. На зарядку батарей від станції 150 кВт знадобиться всього близько трьох годин.

Читайте також:
MAN та Mobileye розроблять безпілотний автобус