X

Mercedes-Benz представив найкрутіший G-Class 2019

Юбилей своей легендарной модели немецкий производитель решил отметить выпуском ее особой версии - Mercedes-Benz G-Class Stronger than Time

Цього року легендарний позашляховик Mercedes-Benz G-Class святкує свій ювілей – моделі виповнилося 40 років. До речі, G-Class це одна з моделей MB, які складають найдовше. Таку подію в компанії вирішили відзначити випуском спеціальної версії Stronger than Time (в літературному перекладі “непідвладний часу”).

Ювілейна версія отримала AMG-пакет, тонування скла і деяких зовнішніх елементів, спортивний вихлоп, а також 20-дюймові колісні диски. Якщо ж клієнт вибере модифікацію G 63, то вона відрізнятиметься чорною хромованою радіаторною решіткою і 22-дюймовими дисками.

Салон оздоблено чорною шкірою наппа і вставками з чорного ясена. Знову ж таки, для замовлення доступні різні варіанти інтер’єрів, наприклад Exclusive Interior Plus з синьою або червоною шкірою на вибір, зі спеціально підібраними вставками з дерева або чорного рояльного лаку. Але незалежно від обраних пакетів оснащення, всі спеціальні версії Mercedes-Benz G-Class Stronger than Time можуть похвалитися панорамним дахом, контурним освітленням, мультиконтурними сидіннями і аудіосистемою Burmister. І це тільки мала частина списку опцій люксового позашляховика!

А що з силовою начинкою? Як “базовий” силовий агрегат пропонується V-подібна “вісімка”, 4-літровий твін-турбо потужністю 422 к.с. і 610 Н/м крутильного моменту. Не забуті і шанувальники моторів на важкому паливі – їм адресований 6-циліндровий дизель на 320 к. с. і 700 Н/м.

Але для справжніх цінителів “геліків” припасено дещо цікавіше! Вже згадана версія Mercedes-G 63 AMG, де з 4-літрового бензинового турбомотора знімають вже 585 конячок і крутильний момент 850 Н/м. В ролі коробки передач виступає 9-ступінчастий “автомат” власної розробки, здатний, до речі, витримувати крутильний момент до 1000 Ньютонів! Така версія вистрілює до першої “сотні” лише за 4.5 секунди, а максималка обмежена на позначці 240 км/год. І при цьому всі позашляхові фішки G-Class тут збережені, зокрема і три блокувальних диференціала. Ну, хто найкрутіший?

Як бонус, щоб у вас була можливість порівняти, як змінився позашляховик за чотири десятиліття, ми додали фото найперших версій моделі.