X

Мінівени Toyota Alphard/Vellfire нового покоління втратили двигун V6

Теперь это «параллельные гибриды» на новой платформе

Toyota представила мінівени Alphard/Vellfire нового покоління AH40. Обидва побудовані на модифікованій версії платформи TNGA GA-K. За даними виробника, зміна архітектури дозволила збільшити жорсткість важелів задньої підвіски на 50% у порівнянні з попередниками. Більш широке використання клеїв дозволило посилити задню частину конструкції кузова та покращити шумоізоляцію салону.

Усі підвіски у нових мінівеном незалежні: передня — типу МакФерсон, задня — на подвійних поперечних важелях. Жорсткість амортизаторів автоматично регулюється в залежності від дорожніх умов. Сидіння другого ряду з ефектом пам’яті. Також для більшого комфорту пасажирів у місцях кріплення каркасу додані гумові подушки. Це дозволило скоротити вібрації, що передаються пасажирам, на 30%.

Від моделей попереднього покоління AH30 нові Alphard/Vellfire відрізняються оформленням передньої частини кузова. Т-подібні фари об’єднані в один блок із величезною решіткою радіатора з хромованими штрихами. На боковинах привертають увагу хвилеподібна нижня кромка бічних вікон та скульптурне підштампування. Висувні підніжки для комфортнішої посадки/висадки пасажирів заднього ряду вперше встановлені з обох боків кузова.

Габарити мінівенів покоління AH40 — 4995 х 1850 х 1935 мм. Розмір колісної бази — 3000 мм. Салон — на шість чи сім місць на вибір. У семимісній версії другий ряд тримісний. Відстань між першим та другим рядом сидінь збільшено на 5 мм, між другим та третім — на 10 мм.

Окрім стандартного компонування салону передбачені виконання Executive Lounge та Welcab. Перше з індивідуальними кріслами підвищеної комфортності другого ряду. Друге — для перевезення маломобільних пасажирів.

На ринку новий Toyota Alphard запропонують у бензиновій та гібридній модифікаціях. «Паливний» мінівен укомплектований 2,5-літровим мотором 2AR-FE, варіатором та переднім або повним приводом.

Гібридний укомплектований електрифікованою силовою установкою, що працює за схемою «паралельний гібрид». У передньопривідного гібрида вона складається з 2,5-літрового бензинового двигуна A25A-FXS та варіатора e-CVT. Повнопривідний використовує систему E-Four з окремим електродвигуном на задній осі. Він активується при рушанні з місця та поганому зчепленні з дорожнім полотном.

«Паливний» Toyota Vellfire укомплектований бензиновим турбодвигуном T24A-FTS робочим об’ємом 2,4 літра. Віддача агрегату — 279 к.с. та 430 Нм крутного моменту. Коробка — 8-ступінчастий «автомат». Привід — передній або повний.

«Паралельний гібрид» використовує 250-сильну силову установку. Вона складається з 2,5-літрового бензинового двигуна A25A-FXS (характеристики не вказані), варіатора e-CVT, переднього або повного приводу (E-Four). Колишній 3,5-літровий V6 з моторної лінійки виключений.

Виробництво мінівенів нової генерації налагодять на заводі в Інаб, Японія. Прогнозований річний обсяг — 102 000 од. З них 70% припаде на Alphard, 30% — на Vellfire.

У Японії цінник нового Toyota Alphard стартує від 38 075 доларів США, Vellfire — 46 180 доларів. Дата старту продажів поки не оголошена.

Читайте також:
Огляд б/в Toyota Land Cruiser Prado (J120). Слабкі місця міцного рамника