X

Nissan випустить 30 нових моделей до 2027 року

Из них 16 будут гибридами и электромобилями

Nissan озвучив бізнес-план розвитку модельної лінійки на найближчі три роки. Документ під назвою «The Arc» складається з кількох регіональних стратегій, у тому числі для США та Канади. Для північноамериканського ринку Nissan готує сім нових моделей.

Зокрема, лінійку легкових авто на ринку США планують оновити на 78%. Також американцям запропонують кілька традиційних та гібридів, що підключаються. Зокрема, гібриди з технологією e-Power, які працюють як електромобіль. У такій силовій установці ДВЗ не пов’язаний із колесами та відповідає за поповнення заряду батареї.

Загалом до 2027 року Nissan розраховує випустити 30 нових автомобілів. З них 14 із традиційними ДВЗ, 16 гібридів та електромобілів. В основному це кросовери та позашляховики. Також серед обіцяних новинок перейменований Renault 5 та згаданий у прес-релізі пікап для Океанії. П’ять із нових кросоверів призначені для Близького Сходу. Для Африки компанія готує два кросовери та новий бензиновий сіті-кар. У Європі планують представити шість нових моделей та збільшити продаж електромобілів до 40%.

Лінійку для внутрішнього ринку оновлять на 80% та запустять п’ять абсолютно нових моделей. В результаті гібриди та електромобілі сформують 70% модельного ряду. У Китаї до 2027 року Nissan пропонуватиме вісім гібридів та електромобілів, але лише половину під власним брендом.

Довгоочікуваний наступник GT-R не згадується. Як повідомлялося раніше, GT-R 2025 буде останнім в сімейній лінійці. Серійну версію електричного концепту Hyper Force обіцяно до кінця десятиліття. До 2026-2027 років електрифіковані моделі становитимуть 40% модельної лінійки бренду, до кінця десятиліття — 60%.

Nissan планує скоротити витрати на виробництво електромобілів на 30% й до 2030 досягти паритету з бензиновими моделями. Зокрема, за рахунок модернизованих літій-нікель-марганцево-кобальтових (NCM) акумуляторних блоків. Очікується, що в порівнянні з нинішньою Ariya щільність зберігання енергії збільшиться на 1%, а швидкість заряджання на 50%.

Читайте також:
Новий Nissan Kicks отримає повний привід

Паралельно розробляються літій-залізо-фосфатні (LFP) батареї, які дозволять зменшити витрати на 30% порівняно з кей-каром Sakura EV. До 2028 чи 2029 року компанія планують вивести на ринок власні твердотільні батареї.