X

Нова Audi A6 Avant видала 367 к.с. із 2.0-літрового TFSI

Новый плагин-гибрид может проезжать на одном заряде до 51 километра

Лінійка гібридів Audi дебютувала рік тому. До цього моменту вона мала у своєму складі чотири моделі з приставкою TFSI e – Q5, A6, A7 і A8. Плагін-гібридний повнопривідний універсал Audi A6 Avant 55 TFSI e quattro укомплектований тією ж силовою установкою, що аналогічний седан A6 – 2.0-літровим мотором TFSI потужністю 252 к.с., преселективним «роботом» S tronic з двома зчепленнями з вмонтованим електродвигуном і тяговим акумуляторним блоком ємністю 14.1 кВт∙год. Сукупна віддача силової установки – 367 к. с. і 500 Нм. Максимальна швидкість обмежена електронікою на 250 км/год.Час розгону від 0-100 км/год – 5.7 секунди.

На електротязі плагін-гібрид може проїхати до 51 км і розвинути швидкість до 135 км/год. Силова установка працює в трьох режимах – Auto, EV і Hold. Останній дає змогу зберігати заряд батареї для останнього “зеленого” відрізка шляху. Комбінована витрата палива – близько 2 л/100 км за циклом WTLP.

Читайте також:
Нову Audi RS3 помітили на Нюрбургрингу

Об’єм багажного відділення плагін-гібридного A6 Avant становить 405 і 1535 літрів при складених спинках задніх сидінь. Місткість багажника звичайного універсала 565 і 1680 літрів відповідно. Всю цю різницю “з’їла” встановлена під підлогою багажника тягова батарея.

У стандартному оснащенні цифрова приладова панель, матричні світлодіоди фари. Чотиризонний клімат-контроль і пакет S line зі спортивними сидіннями та підвіскою, чорним декором, червоними гальмівними супортами і 19-дюймовими легкосплавними колісними дисками. У Німеччині цінник плагін-гібридного універсала Audi A6 Avant стартує від 71 940 євро.

Читайте також:
Audi A3 представили в кузові седан