X

100 км за 5 хв і 500 км запасу ходу — нові електромобілі Hyundai об’єднає інноваційна платформа

Новая архитектура E-GMP позволит электрокарам проезжать огромные расстояния

Hyundai представила нову модульну платформу Electric-Global (E-GMP), яка ляже в основу всіх майбутніх електрокарів марок Hyundai, Kia і Genesis. Дебютує архітектура в 2022 році на кросовері Ioniq 5.

За словами виробника, E-GMP дуже гнучка — на ній можуть базуватися як седани, так і великі позашляховики. Платформа складається з кількох модулів, які дають змогу змінювати колію, довжину колісної бази, встановлювати один або два електромотори, тим самим роблячи електрокар передньо- або задньопривідним. Крім того, є у нової архітектури й унікальна особливість, яка робить її неповторною. Йдеться про п’ятириважільну систему підвіски і серійну інтегровану тягову вісь, в якій колісні підшипники поєднуються з карданним валом в єдине ціле для мінімізації втрати потужності.

Акумуляторна батарея встановлена між передньою і задньою осями платформи в спеціальному блоці, забезпечуючи дуже низький центр ваги. Ємність варіюватиметься від 50 до 100 кВтг залежно від модифікації і класу електромобіля. Завдяки ідеальному розподілу ваги платформа забезпечить прекрасну стійкість і керованість. Запас ходу електрокарів на новій архітектурі Hyundai E-GMP становитиме близько 500 км за циклом WLTP. Для заряджання батареї до 80% знадобиться лише 18 хв., а за п’ять хвилин вдасться заповнити акумулятор енергією на 100 км шляху.

Читайте також:
Hyundai представив новий електричний седан із запасом ходу 520 км

Передбачено окремий трансформатор, який дає змогу заряджатися на станціях потужністю до 800 Вт. Крім того, майбутні електрокари можна буде використовувати як додаткові джерела енергії. До них можна підключати різні пристрої, не використовуючи при цьому периферійні пристосування.