«Антикризова» Lada Niva не доїхала до дилерських центрів — що пішло не так
У АвтоВАЗ виникли проблеми з «урізаною» Lada Niva, на яку робили ставки в концерні після відходу основного акціонера в особі Renault. У травні цього року французька група продала свою частку у автоконцерні (68% акцій) й вийшла з російського ринку. До того ж через санкції АвтоВАЗ втратив імпортні компоненти. Зокрема, двигуни Renault H4m, а також автоматичні коробки передач та варіатори японської компанії Jatco, якими комплектували автомобілі Lada.
Не маючи можливості отримати оригінальні деталі, в концерні вирішили налагодити виробництво так званої «урізаної» комплектації Lada Niva. Офіційно продаж «антикризових» позашляховиків стартував 25 липня, але в дилерських центрах їх немає.
Як повідомило російське видання Autonews, їхній кореспондент під виглядом покупця відвідав чотири московські автосалони великої дилерської мережі. У трьох із них заявили, що «спрощені» Lada Niva поки що не доїхали до шоурумів та обіцяли зателефонувати, як тільки це станеться. У четвертому автомобіль був, але оскільки лише один, то фінальну ціну запропонували обговорити «біля капота».
Рекомендований роздрібний цінник «антикризового» позашляховика — 796 500 руб. За ці гроші АвтоВАЗ пропонує росіянам Lada Niva з 1,7-літровим мотором (83 л.с., 129 Нм), 5-ступеневою механічною коробкою передач та повним приводом з роздавальною коробкою та блокуванням міжосьового диференціалу. Антиблокувальної системи (ABS) та подушки безпеки у такого позашляховика немає.