С каждым поколением «корейский Гольф» европеизируется. Новый не исключение – сдержанный дизайн, отличное шасси и большой выбор двигателей.
Чіткі лінії, «обличчя», що випромінює стриману агресію, – зовнішність справжнього арійця без натяку на східні мотиви. Це й не дивно, адже розроблявся автомобіль в Німеччині, а виробляється в Чехії. Інтер’єр також європейський, а якість відчувається як візуально, так і на дотик: більшість матеріалів м’які, зазори мінімальні. За комплектацією системами безпеки машина дасть фору багатьом аналогам свого класу. Системи автономного екстреного гальмування, утримання в смузі руху, стеження за втомою водія і виявлення об’єктів в сліпих зонах зустрічаються далеко не на всіх автомобілях навіть класом вище.
За технічними характеристиками новинка також не відстає від конкурентів. Для Hyundai i30 підготували новий турбомотор об’ємом 1,4 л (140 к.с.), крутний момент від якого передається 6-ступінчастою механікою або 7-ступінчастим преселективним роботом DCT. Є також два атмосферних мотора – 1,4 л (100 к.с.) і 1,6 л (130 к.с.).
Особливу увагу розробники приділили покращенню керованості. І це помітно: підвіска щільна, автомобіль відмінно керується і при цьому демонструє пристойну плавність ходу. Hyundai i30 – практичний вибір для щоденної експлуатації. У машини просторий і зручний салон, великий багажник і відмінні ходові якості. Але тепер Hyundai можна вибрати не тільки розумом, а й серцем: машина здатна дарувати задоволення.
Думка
Олег Василевський, «Auto Bild Украина»