X

Без постійного повного приводу, але в семи модифікаціях: представлено новий Land Rover Range Rover Sport

В США новый Range Rover Sport будет стоить от 83 до 122 тысяч долларов

Концерн Jaguar Land Rover представив Range Rover Sport третього покоління. Зміна генерації принесла кросоверу нову модульну платформу MLA-Flex і цілу низку технічних змін. При цьому зовні Range Rover Sport практично не змінився, якщо не брати до уваги “потаємні” дверні ручки, вузьку світлодіодну оптику і виставлені на показ патрубки вихлопної системи.

У салоні — триспицеве кермове колесо, 13,7-дюймова цифрова приладова панель і інформаційно-розважальна система Pivi Pro з тачскріном діагоналлю 13,1 дюйма, функцією голосового управління і підтримкою оновлень “через повітря”.

За рахунок збільшеної відстані між осями (+54 мм) у задніх пасажирів з’явилося більше місця для ніг. У топових модифікаціях в задньому ряду встановлено мультиконтурні крісла з 22-діапазонною електрорегулюванням і масажем. У більш дешевих доводиться задовольнятися тримісним диваном. Також найрозкішнішим версіям Range Rover Sport дісталися 430-ватна аудіосистема Meridian з 29 динаміками і системи активного шумозаглушення і очищення повітря.

У моторній лінійці 3,0-літрові V6 Ingenium з турбонаддувом і помірно-гібридним “довіском”. Також є гібридні версії з батареєю ємністю 31,8 кВт•год і запасом ходу на електротязі до 77 км. Топова версія кросовера укомплектована 4,4-літровим V8 від BMW. Найшвидший Range Rover Sport прискорюється від 0 до 100 км/год за 4,5 секунди.

У новому поколінні Range Rover Sport перейшов на систему повного приводу з муфтою підключення передньої осі. Шасі уніфіковано з Range Rover п’ятого покоління: спереду підвіска на подвійних поперечних важелях, ззаду — “п’ятиважіль”. Адаптивна пневмопідвіска входить до стандартного оснащення, задня вісь може повертатися на 7,3 градуса. Кут в’їзду досягає 33 градусів, кут з’їзду — 30 градусів, кут рампи — 26,9 градуса. Максимальна глибина броду — 900 мм, на 50 мм більше, ніж у попередньому поколінні. Нова система позашляхового круїз-контролю вибирає швидкість, враховуючи рельєф місцевості, кути поздовжніх і поперечних нахилів автомобіля.

Дата старту продажів нового Range Rover Sport поки що не озвучена. Першою на ринок вийде версія First Edition з мотором V8, активним заднім диференціалом і повнокерованим шасі. Відомо, що в США кросовер третього покоління коштуватиме від 83 до 122 тисяч доларів. Американцям запропонують бензинові помірні гібриди P360 (360 к.с., 500 Нм) і P400 (400 к.с., 550 Нм), заряджається гібрид P440e (440 сил, 620 Нм) і флагманську версію P530 (530 к.с., 750 Нм).

Читайте також:
Кроссовер BMW X1 готов к смене поколения

У Європі будуть доступні дизельні помірні гібриди D300 (300 к.с., 650 Нм) і D350 (350 к.с., 700 Нм), а також заряджається гібрид P510e (510 к.с., 700 Нм). У Великій Британії кросовер оцінили в 97,5 тисяч доларів.