X

Bristol готується до презентації спорткара Bullet

Новый спорткар британской компании Bristol сфотографировали без камуфляжа.

Bristol Bullet

Bristol Bullet в захисному камуфляжі дебютував на «Фестивалі швидкості» в Гудвуді  минулого місяця. Офіційна прем’єра моделі запланована на 26 липня, але перші знімки моделі Bullet вже з’явилися на інтернет-сторінці видання Autocar.

За попередньою інформацією новинка отримає 4,8-літровий атмосферний бензиновий двигун баварського концерну BMW. Цей мотор розвиває потужність близько 400 кінських сил, що дасть змогу розганяти двомісний родстер до першої «сотні» менше ніж за 5 секунд.

Bristol Bullet в захисному камуфляжі дебютував на «Фестивалі швидкості» в Гудвуді минулого місяця.

За інформацією Autocar, модель Bullet стане останнім дітищем компанії Bristol, яка використовуватиме атмосферний восьмициліндровий двигун.

Спочатку спорткар пропонуватимуть тільки з відкритим кузовом, а трохи пізніше поповнить сімейство елегантне купе. Виробництво родстера стартує в першому кварталі майбутнього року, а до середини року перші товарні екземпляри вирушать до своїх власників.

Довгих 12 років довелося чекати шанувальникам марки Bristol нового автомобіля компанії. Нагадаємо, що останньою серійною моделлю Bristol було химерне купе Fighter, що дебютувало в 2004 році. Спорткар оснащений 8-літровим двигуном Chrysler V10, який використовувався на Dodge Viper.

Bristol Fighter складали з 2004 по 2011 рік. Загалом було виготовлено менше ніж 15 екземплярів.

Залежно від версії потужність двигуна досягала 532, 637 або 1026 кінських сил. Найпотужніша версія Fighter Т витрачала на спринт від 0 до 100 км/год лише за 3,5 секунди, а максимальна швидкість обмежувалася електронікою на 362 км/год.

Історія компанії Bristol

Рівно 70 років тому в 1946 році в британському Брістолі на авіаційному підприємстві Bristol Aeroplane Company розпочалося виробництво автомобілів Bristol.

1946: Bristol 400

Первістком нової марки став Bristol 400. Дводверний седан багато в чому нагадував довоєнні моделі BMW 326 і 328, оскільки власники використовували частину технічної документації баварської компанії, яку отримали за репарації. Автомобіль мав обтічний кузов і 2-літрову рядну «шістку» BMW, здатну розганяти машину до 154 км/год.

1948: Bristol 401

Через два роки світ побачив Bristol 401. Автомобіль відрізнявся обтічним кузовом понтонного типу. Хороша аеродинаміка алюмінієвого кузова, що пройшов випробування в аеродинамічній трубі, укупі з 2-літровим мотором забезпечували машині максимальну швидкість понад 160 км/год.

1949: Bristol 402

Кабріолету на базі моделі 401 надали індекс 402. Крім заводського позначення новинка отримала ім’я загальне «Hollywood Special» завдяки тому, що серед перших покупців були голлівудські зірки Стюарт Грейнджер і його дружина Джин Сіммонс.

1953: Bristol 403

У 1953 році на зміну моделі 401 прийшла істотно модернізована модель 403. Серед удосконалень – ефективніші гальма, нова коробка передач, клапана збільшеного діаметру, посилений колінвал і масляний картер збільшеного об’єму. У результаті потужність мотора збільшилася до 100 к.с., а максимальна швидкість досягала 171 км/год.

1953: Bristol 404

Дводверне купе, що отримало за оригінальний дизайн прізвисько Businessman’s express, використовувало шасі моделі 403, але колісну базу вкоротили. При вазі менше тонни, купе 404 пропонувалося в кількох варіантах – 100B із 105-сильним мотором і спортивна версія 100C з 125-сильним. Крім того, автомобіль оснастили посиленою гальмівною системою. Купе могло розвивати швидкість до 177 км/год.

1954: Bristol 405

Представлений на автошоу в Лондоні в 1954 році чотиридверний седан 405 став єдиним автомобілем із таким кузовом, за всю історію існування компанії. Дизайн кузова створив сер Пол Сміт. Крім класичного седана на базі 405-го ательє Abbotts of Farnham складала 2-дверні 4-місні кабріолети.

1958: Bristol 406

Люксовий дводверний седан із потужним 2,2-літровим 143-сильним мотором, передніми дисковими гальмами і вдосконаленою задньою підвіскою, зберіг багато фамільних особливостей марки Bristol, але відрізнявся сучасним дизайном, збільшеною колісною базою і просторим салоном. У салоні були підголовники і телескопічна рульова колонка, автоматичний омивач лобового скла і травмобезпечна приладова панель.

1961: Bristol 407

Модель 407 стала першою після відділення Bristol Cars Ltd від материнської компанії Bristol Aeroplane Company в 1960 році. Автомобіль отримав 5,2-літровий V8 компанії Chrysler, розвивав 250 к. с. і здатність розганятися до 201 км/год.

1963: Bristol 408

Дводверний 4-місний седан конструктивно був дуже близьким до моделі 407 і також мав у своєму арсеналі мотор Chrysler V8 і автоматичну трансмісію. Головні відмінності полягали у дизайні передньої частини кузова з прямокутними решітками радіатора і горизонтальними вставками, а також прямокутними габаритними ліхтарями. Автомобіль міг розвивати швидкість понад 196 км/год.

1965: Bristol 409

У 1965 році 408-й модернізували, оснастили підсилювачем керма і новою більш комфортабельною підвіскою. За рахунок збільшення потужності 5,2-літрового мотора Chrysler V8 максимальна швидкість Brislol 409 зросла до 209 км/год.

1967: Bristol 410

Рестайлінг дав змогу надати кузову моделі 410 більш елегантну форму. 250-сильний V8 забезпечував машині розгін до 210 км/год, а нова багатоконтурна гальмівна система гарантувала безпеку. Цей автомобіль «засвітився» у популярному детективному серіалі «Інспектор Лінлі» від компанії BBC.

1969: Bristol 411

Крім оновленого дизайну моделі 411 отримала великий 6,3-літровий двигун B Series Chrysler V8, який забезпечував на 30% більше потужності. В результаті максимальна швидкість зросла до 230 км/год. Автомобіль складали протягом 7 років. У процесі виробництва в 1971 році машина отримала адаптивну підвіску, а в 1974 році ще більш потужний 6,5-літровий двигун. Електросклопідйомники, галогенні фари і ремені безпеки для задніх пасажирів входили в базову комплектацію моделі.

1975: Bristol 412

Останнім представником Bristol, який мав індексацію, що починається з цифри «4», стала оригінальна модель 412 з кузовом тарга і знімною центральною частиною даху. Дизайн новинки розробило відоме італійське ательє Zagato. До 1977 року під капотом моделі розміщувався 6,3-літровий мотор V8 Chrysler, а потім його змінив 5,9-літровий двигун. Уперше на автомобілі знайшли застосування дверцята без рамок і опціонна ГБО.

1976: Bristol 603

Практично паралельно із запуском моделі 412 компанія запропонувала покупцям новинку з індексом 603. Покупці могли обирати між 5,2 – 5,9-літровими версіями.

1980: Bristol Beaufighter

Створений на базі моделі 412, Beaufighter відрізнявся двигуном із турбонагнітачем. Для свого часу це був найшвидший 4-місний седан з автоматичною трансмісією – його максимальна швидкість досягала 241 км/год. Візуально Beaufighter легко відрізнити за чотирма фарами.

1982: Bristol Britannia & Brigand

Із 1982 року компанія Bristol почала використовувати для позначення своїх моделей імена літаків материнської Bristol Aeroplane Company. Базова атмосферна версія дводверного седана отримала ім’я Britannia, а турбированная – Brigand. Зовні відрізнити останню можна було за опуклістю на капоті.

1993: Bristol Blenheim

Подальшим розвитком «авіаційних» Bristol стала модель Blenheim. Дводверний седан отримав безліч конструктивних змін, зокрема 5,9-літровий V8 з багатоточковим уприскуванням палива. Цей мотор давав змогу розганяти машину до 245 км/год.

2004: Bristol Fighter

Модель Fighter відкрила нову віху в історії марки. Завдяки 8-літровому V10 від Dodge Viper купе разгонялося до першої «сотні» за 3,5-4 секунди. Серед цікавих особливостей моделі – яскравий обтічний силует, дверцята типу «крило чайки» і екстремально малий радіус повороту.

2017: Bristol Bullet

Родстер Bullet стане першою за 12 років новою моделлю британського бренду.