Chevrolet представить «заряджений» модельний ряд на Женевському Міжнародному Автосалоні 2017
На Женевському Міжнародному Автосалоні 2017, який відкриє свої двері на початку березня, бренд Chevrolet презентує вже існуючий модельний ряд “заряджених” модифікацій, а головним шоустоппером стане показ нового коцепт-кара Camaro.
Chevrolet Camaro Track Concept
Ця спеціальна модифікація моделі поєднує якості спортивного купе на кожен день для доріг загального користування з високопродуктивними характеристиками автомобіля для виїзду на трек по вихідним. Модифікація Camaro Track Concept, наприклад, оснащений 20-ти дюймовими дисками з більш широкими шинами, шасі, оптимізованим для якнайшвидшого проходження кола, зі зниженим на 13 міліметрів центром ваги і більш потужними гальмами Brembo. Бонусом йдуть ексклюзивні особливості в дизайні, які відрізняють нову концептуальну модифікацію від інших “цивільних” моделей Camaro.
Новий Camaro з комплексними поліпшеннями
Шосте покоління Chevrolet Camaro отримало новий рівень продуктивності і технологічності, безліч інтер’єрних і екстер’єрних удосконалень, при цьому архітектура моделі стала більш компактною і легшою. Зробивши доступним не просто кращий, а й самий конкурентний і продуктивний, Camaro за всю історію, Chevrolet сфокусувався на трьох основних напрямках розвитку: дизайн, продуктивність і технології.
“Внесення змін до Camaro це захоплюючий процес, це виклик, але секрет лише в тому, щоб пропонувати щось більше”, сказав Марк Ройс (Mark Reuss), виконавчий віце-президент з розвитку продуктів General Motors. “Для любителів Camaro, він залишається іконою в плані дизайну та пропонує ще кращу продуктивність. Для нового покоління покупців, Camaro 2016-ого року мають наші найбільш інноваційні інженерні ідеї, чудово відточену продуктивність і дизайн. “
На окрему увагу заслуговує легка архітектура і системи шасі. Так, приблизно 70 відсотків архітектурних компонентів унікальні в Camaro. Шляхом глибокого опрацювання інженерної складової із застосуванням найпотужніших комп’ютерів, структурна жорсткість була збільшена на 28 відсотків, в той час як загальна споряджена маса Camaro була зменшена більш ніж на 90 кілограм.
Також Camaro отримав нову опцію – нові, багатоважелі передні стійки Макферсон з особливою геометрією. Подвійний поворотний дизайн забезпечує досконале почуття автомобіля, включаючи ще більш лінійний зв’язок з колесами завдяки швидкодіючій рульовій системі з електропідсилювачем. Ззаду нова п’ятиважельна незалежна підвіска забезпечує видатний контроль коліс і зменшує «присідання» під час розгону.
До того ж, для Camaro V8 вперше доступна система Magnetic Ride Control. Активна підвіска «читає» дорожнє покриття і умови їзди 1000 разів в секунду і автоматично адаптує налаштування амортизаторів для оптимізації комфорту поїздки і контролю.
Новий Camaro забезпечує ще більше швидкості, більше вражаючих відчуттів від керування автомобілем, завдяки ще більш легкійї архітектурі і розширеному ряду двигунів. Встановлюваний вперше в історії виробництва моделі Camaro пакет турбін в абсолютно новому двигуні об’ємом 2 літри дозволяє отримувати 275 к.с. і 400 Нм крутного моменту, що в свою чергу робить можливим розгін до 100 км / год менш ніж за 6 секунд. І навіть після всього цього новий Camaro є найекономічнішим за весь час існування моделі.
Крім цього, Chevrolet презентує найпотужніший Camaro V8 за всю історію: новий двигун об’ємом 6.2 літра з безпосереднім уприскуванням видає 453 к.с. і 617 Нм крутного моменту. Вперше для моделі доступна активна підвіска з технологією Magnetic Ride Control, а крім цього власники Camaro V8 зможуть скористатися системою Active Fuel Management, що дозволяє деактивувати частину циліндрів. Це дозволяє автомобілю бути на 25% економічніше ніж попереднє покоління.
Двигун LT1 доступний зі стандартною шестиступінчастою механічною коробкою перемикання передач – з новою технологією, яка звуком сигналізує про оптимальний момент для перемикання передачі вниз. Також силовий агрегат може бути оснащений восьмиступінчастим «автоматом» Hydra-Matic 8L90 і ця комбінація двигуна і коробки дозволяє Camaro V8 прискорюватися з 0 до 100 км/год всього за 4.4 секунди. При цьому, кожен з доступних двигунів був налаштований так, щоб агрегат мав видатне звучання. Все турбовані моделі оснащені системою активного шумозаглушення, яка використовує звукові хвилі для зниження небажаних шумів в салоні.
Шосте покоління Camaro є як в кузові купе, так і в форматі кабріо, для яких пропонуються і дволітровий турбований і 6,2-літровий атмосферний V8. Модифікація Convertible отримала ряд значних переваг, які значно покращують продуктивність і керованість. Крім цього власник може управляти м’яким складаним верхом дистанційно і через кнопку на ключі, коли автомобіль нерухомий або ж з салону в русі на швидкості до 50 км / год. Щоб підняти або скласти м’який верх потрібно всього 20 секунд, а сама конструкція акуратно ховається під жорсткої кришкою.
Corvette Grand Sport
З Corvette Racing в своїй ДНК, абсолютно новий Corvette Grand Sport це чисте вираження автомобільного родоводу в автоспорті. Зберігаючи легендарні традиції моделі Grand Sport, що з’явилася в 1963, ця модель стає третьою в компанії Corvette, разом з моделям Stingray і Z06. Також як і Corvette C7.R GTE Pro – переможець Ле-Манн 2015 року, новий Grand Sport поєднує легку архітектуру, трековий аеродинамічний пакет, високопродуктивні компоненти шасі від моделі Z06, атмосферний двигун і літні покришки Michelin. Більш того, Corvette Grand Sport нового модельного року пропонує можливість відчути пілотові навантаження до 1,2 g в поворотах з пакетом Z07.
“Гонки є невід’ємною частиною суті Corvette вже більше 50 років і досвід треків допоміг нам створити ще кращі і ефектні автомобілі,” підкреслює Марк Реус (Mark Reuss), виконавчий віце-президент з розвитку глобальних продуктів. “Глобальне позитивне сприйняття сьомого покоління Corvette підтверджує цей прямий зв’язок, і Grand Sport 2017 модельного року підніме відшліфовані на треку технології на новий, чудовий рівень.”
Якщо зупинитися детальніше на технічну складову Grand Sport, то модель поставляється з високопродуктивними компонентами шасі Corvette Z06, зі збільшеними по ширині передньою і задньою осями, в порівнянні з моделлю Stingray (+33 mm передня вісь, +43 mm задня) і покришками Standard Michelin® Pilot Super Sport, розмірністю 285/30ZR19 (передні) і 335/25ZR20 (задні). Автомобіль оснащений гальмівною системою Brembo з дисками 371 mm і шестипоршневими супортами спереду і дисками 365 mm з чотирипоршневими супортами ззаду. Серед інших особливостей моделі стандартна система Magnetic Ride Control, особливі стабілізатори поперечної стійкості і унікальні пружини. Крім цього, автомобіль доступний з такою “базової” опцією, як стандартний електронний диференціал. За розгін відповідає атмосферний двигун LT1 V8 з сухим картером, що видає 466 к.с. і 630 Нм крутного моменту працює в парі з семиступінчастою механічною або ж опційно з восьмиступінчастою автоматичною коробкою перемикання передач з особливим калібруванням. Силова установка дозволяє розганятися з 0 до 100 км/год за 4 секунди, а максимальна швидкість складає від 260 до 290 км/год в залежності від двигуна і наявності аеродинамічного пакету. Опційно доступний для цієї моделі пакет Z07 з карбоновими керамічними гальмами (394 mm передні, 388 mm задні) і покришки ран-флет Michelin Pilot Super Sport Cup 2.
До того ж до орієнтованих на трек аероелементів, модель Grand Sport також оснащена спеціальними передніми захисними вставками, фальшрадиаторною решіткою в стилі Z06 і більш широкими задніми накладками. Все це наділяє автомобіль характером і духом трекового спорткара.
Також модель Grand Sport пропонує на вибір всі доступні колірні екстер’єрні рішення, які доступні для моделі Corvette і пакетами обробки 3LT, які встановлюються на модель Stingray. При цьому для моделі запропонований і унікальний пакет Heritage, що включає спеціальні позначки на захисних елементах одного з шести кольорів на вибір, з відмітками нанесеними на алюмінієві елементи оздоблення інтер’єру. І звісно ж, пропонуються широкі стрічки, для зовнішнього оформлення кузова для стилізації автомобіля під трековий.
Corvette Z06 найпродуктивніший Corvette за всю історію
Corvette Z06 розташований на перетині трека Ле-Манн і швидкісного автобану. Справжній суперкар світового класу на даний момент є найпотужнішим і технологічно досконалим Corvette за всю історію. Як і автомобіль-ікона з початку п’ятдесятих, сьоме покоління нового Z06 презентується з легкою і жорсткою алюмінієвою рамою і наддувним алюмінієвим двигуном конфігурації V8, об’ємом 6.2 літра.
Гоночні автомобілі Z06 і C7.R пропонують безпрецедентні рівні інжинірингу та компонентів, включаючи архітектуру шасі, технології двигуна і аеродинамічну стратегію. З моделлю Stingray, що стала засновником, Z06 і C7.R розроблялися спільно, щоб перевершити очікування потенційних клієнтів з позицій продуктивності. Corvette Z06 нового модельного року це дозволений для експлуатації на вулицях гоночний автомобіль з видатним співвідношенням «ціна-продуктивність», який буде запропонований у варіанті купе і кабріолет.
Продуктивність Corvette Z06 криється в його наддувному двигуні моделі LT4, об’ємом 6.2 літра в компонуванні V-8, оснащеному системою Active Fuel Management ™ з можливістю відключення циліндрів і системою зміни фаз газорозподілу. Високоекономічний двигун забезпечує потужність в 659 к.с. при 6400 обертах на хвилину і крутний момент в 881 Нм при 3600 обертах на хвилину. Це найпотужніший серійний автомобіль за всю історію General Motors і один з найпотужніших серійних автомобілів доступних в Європі.
З опційним пакетом Z07 його продуктивність забезпечує розгін до сотні за 3.4 секунди якщо автомобіль оснащений восьмиступінчастою “автоматом” і за 3.8 секунди якщо встановлена семиступінчаста «механіка». Крім цього пілот отримує можливість відчути прискорення в 1.2 g, а за необхідності сповільнитися з 100 км/год до повної зупинки знадобиться лише 30.3 метрів.
Також пакет Z07 додає регульовані задні і змінні передні аерокомпоненти для забезпечення реальної притискної сили, шини Michelin Pilot Super Sport Cup 2 для поліпшеного зчеплення з дорожнім покриттям і карбонові керамо-матричні гальмівні диски Brembo, які покращують ефективність гальмування і роблять ще кращої керованість завдяки зниженню непідресорених мас.
А можливість вибору трансмісій, нарівні з прямим уприскуванням, Active Fuel Management ™ (відключення циліндрів) і системою зміни фаз газорозподілу перетворює Z06 в потужний і в той же час економічний спорткар.
Зрозуміло, що потужний автомобіль повинен мати відмінне зчеплення з дорожнім покриттям. Тому, для того щоб забезпечити необхідний рівень для максимально ефективної реалізації продуктивності Z06 автомобіль комплектується шинами Michelin особливого, збільшеного розміру. А для того щоб прикрити ширші шини, аеродинамічні накладки були розширені на 56 mm в передній частині автомобіля і на 80 mm в задній. Ці розширення накладок наділили Corvette Z06 ще більш широким і зниженням силуетом підкресливши його унікальним логотипом.
Щоб тримати під контролем обертальність і зчеплення при гальмуванні, які забезпечуються шинами більшого розміру, екстер’єр Corvette Z06 розроблявся з прицілом на те, щоб створювати аеродинамічну притискну силу, що посилити зчіпні властивості на високих швидкостях.
А для того, щоб бути в курсі останніх новин про бренд Chevrolet відвідайте сайт офіційного дистриб’ютора бренду Chevrolet, а також приїжджайте в дилерський центр Chevrolet компанії «Дженерал Авто Груп», що входить до складу Корпорації УкрАВТО, в Вашому регіоні, щоб вибрати свій Chevrolet.