Новий електрокар Denza 400 презентували в Китаї
«Створений у Китаї і для Китаю» – під таким слоганом представили своє нове дітище представники спільного підприємства Shenzhen BYD Daimler New Technology (BDNT). Електромобіль Denza 400 отримав модернізовані батарею, електромотор і керувальну електроніку. Це дало змогу збільшити запас ходу на повністю заряджених акумуляторах до 400 км.
Виробництво електромобілів налагоджено на складальному конвеєрі BDNT в Шенжені. Нова гнучка виробнича лінія дасть змогу змінювати обсяги випуску залежно від потреб ринку. Випуск нового електромобіля є важливим кроком у просуванні стратегії концерну Daimler з розвитку транспортних засобів на альтернативних видах палива.
Крім випуску електромобілів плани концерну Daimler на китайському ринку передбачають зниження викидів шкідливих речовин в атмосферу. Передусім йдеться про активне просування гібридів, що підзаряджаються. У 2013 році Mercedes-Benz став першим автовиробником, який одночасно пропонував покупцям у Китаї бензинові, дизельні та гібридні моделі. Зокрема, Mercedes-Benz E 400 L Hybrid став першим гібридним автомобілем бренду, виробництво якого налагодили в Піднебесній. У свою чергу Smart Electric Drive став першим імпортним електромобілем преміального бренду з Європи.
Denza 400: для повсякденної експлуатації з нульовими викидами
Модель Denza 400 отримала в своє розпорядження більш ефективну батарею збільшеної енергоємності. Це стало можливим завдяки зміні процесів виробництва. В результаті модернізації енергоємність зросла з 47,5 кВт-год до 62 кВт-год, тоді як розміри акумулятора не змінилися. З урахуванням змін, запас ходу зріс до 400 км. За статистикою середньодобовий пробіг більшості міських жителів становить від 50 до 80 км. Таким чином заряджати Denza 400 потрібно найчастіше один раз на тиждень.
Перше покоління серійної моделі електромобіля Denza було презентовано в 2014 році на виставці в Пекіні. Автомобіль став результатом спільних зусиль китайсько-німецького спільного підприємства BDNT, створеного для виробництва електромобілів для ринку Китаю. Продаж новинки стартував восени 2014 року. Тільки за перший рік було реалізовано три тисячі електромобілів Denza.
Нагадаємо, що угоду про створення спільного підприємства між Daimler AG і китайською компанією BYD було укладено ще в 2010 році. Через два роки на автосалоні в Пекіні дебютував прототип моделі Denza, який з невеликими доопрацюваннями відправили на конвеєр.