X

Електромобіль Калашников: холостий постріл

Калашников — это теперь еще и про электромобили. Говорят, что скоро появятся на дороге, говорят, что даже в такси. Но это не точно

Напевно, сьогодні тільки Росія не долучилася до популярних електромобілів. Але найближчим часом цю ситуацію мають намір виправити місцеві виробники. Уявляєте? При цьому, за EV візьметься не АвтоВАЗ, а Калашников. Ба-бах!

З гучним свистом кулі 7,62-го калібру одіозний виробник представив Ovum UV-4 в Росії, яка не дуже і просила про щось таке. Там ринок налаштований вкрай недружньо до електрокарів, інфраструктура практично відсутня, а покупці недовірливо поглядають у бік нового сегмента.

Розуміючи, що цивільний електромобіль в Росії майже нікому не потрібен, в компанії запропонували його для московських служб таксі. П’ятимісний кузов витягнувся на 3,4 м в довжину, при цьому ширина становить 1,5 м, а висота дорівнює 1,7 м.

Читайте також:
Лютий як сибірська зима — російський електромобіль Zetta за $ 7000

Електромотор, що приводить у рух задні колеса, розвиває потужність 50 кВт, а батарея на 13,2 квтг, як повідомляється, забезпечує 150-кілометровий запас ходу. Заявка, звісно, гучна, але поки що немає ніяких даних про те, коли Ovum UV-4 з’явиться на дорогах. Якось так.