X

Флагманський кросовер Huawei надійшов у продаж за ціною $ 50 000

Китайська компанія Huawei вивела на ринок свою другу модель за брендом Aito. Кросовер з індексом М7 отримав гібридну силову установку і зайняв місце флагмана марки. За перші чотири години продали близько 20 000 екземплярів моделі.

Новинка досягає в довжину 5020 мм при колісній базі 2820 мм. Ширина і висота дорівнюють 1945 і 1775 мм відповідно. Aito M7 має доволі стриманий вигляд. Йому дістався високий капот, каплеподібні фари, з’єднані між собою світлодіодною смугою, бампер з величезними решітками радіатора і вертикальні повітрозабірники. На кормі все також здається знайомим — витягнуті на всю ширину ліхтарі і великий спойлер на даху.

Салон кросовера також має доволі прісний вигляд. До його оснащення увійшла цифрова приладова панель, мультимедійна система з 15,6-дюймовим екраном, двоспицеве мультикермо, аудіосистема з сабвуфером на 1000 Вт і крісла з електроприводом. У кабіні встановлено три ряди сидінь з посадковою формулою 2+2+2.

Читайте також:
Changan, Huawei і CATL вивели на ринок першу спільну модель — Avatr 11

У рух новинку приводить гібридна силова установка на основі 1,5-літрового турбодвигуна H15RT, який виступає в ролі генератора і доповнений електромотором потужністю 272 к.с. У топовій версії цей агрегат пов’язаний із двома моторами з сумарною віддачею 449 к.с. Розгін до першої сотні займає всього 4,8 секунди. Запас ходу на електротязі становить 230 км. При повному баку і зарядженій батареї M7 може проїхати до 1220 км. Вартість кросовера на ринку Китаю варіюється від 48 000 до 57 000 доларів.