X

Карбоновий Ford GT Carbon Series став найлегшим у лінійці Ford GT

Новый Ford GT Carbon Series 2019 года стал самым легким в линейке GT: суперкар сбросил 18 кг благодаря в том числе колесным дискам из углепластика и поликарбонатной крышке двигателя.

Ford GT Carbon Series незабаром буде оновлювати рекорди гоночних трас — адже це найлегший із суперкарів Ford, сертифікованих для доріг загального користування. Але, на відміну від суперкара іншої спецсерії, також призначеної для використання переважно на треку, Ford GT Carbon Series дозволить із комфортом дістатися додому, зібравши усі належні нагороди.

Автомобіль нової спецсерії важить приблизно на 18 кг легше від Ford GT у стандартній специфікації. Цього вдалося досягти завдяки встановленню колісних дисків з вуглепластику, титанової вихлопної системи, титанових гайок маточини і полікарбонатної кришки двигуна з додатковими вентиляційними отворами.

При цьому інженери Ford залишили досить устаткування, щоб клієнти, за бажанням, могли їздити на суперкарі до гоночної траси і назад: автомобіль оснащений кондиціонером, аудіосистемою і мультимедійною системою SYNC 3. Однак із салону були вилучені підсклянники і ємність для зберігання під кріслом водія.

Третя спецверсія в лінійці Ford GT несе на собі більше нефарбованого вуглепластику, ніж будь-який інший із раніше випущених суперкарів GT. Разом з опціональними колірними акцентами це надає автомобілю унікальний зовнішній вигляд, який свідчить про його готовність із подвоєним бажанням атакувати повороти на гоночній трасі.

«Ford GT Carbon Series буде виділятися на дорозі завдяки ефектному дизайну із чималою кількістю вуглепластику, а на гоночній трасі — завдяки ще більш безкомпромісній спортивності, — сказав Герман Заленбаух, глобальний директор підрозділу Ford Performance. — Це ще один приклад того, як ми відтворюємо переможця Ле-Мана в новій та яскравої іпостасі, що допоможе нашим клієнтам відчути магію його спадщини».

Автомобіль нової серії легко впізнати за елементами з нефарбованого вуглепластику: двома декоративними смугами, що проходять через всю довжину суперкара, передніми стійками, нижніми частинами кузовних панелей і вуглепластиковими колісними дисками із глянсовою обробкою.

У салоні матовий вуглепластик можна побачити на порогах, дефлекторах вентиляційної системи та центральній консолі, що робить Ford GT Carbon Series моделлю з найбільшою площею нефарбованого вуглепластику в лінійці Ford GT.

Клієнти також можуть вибрати акценти одного із чотирьох кольорів (сріблястий, помаранчевий, червоний або блакитний) для корпусів бічних дзеркал, центральної декоративної смуги й гальмових супортів. У салоні належність до спецсерії підкреслюють унікальна прострочка сидінь сріблястою ниткою, що повторюється на кермі, а також підкермові перемикачі передач з анодованого металу та унікальний шильд на панелі приладів.

«Це ще один приклад того, як ми в Ford прислухаємося до наших клієнтів, — зазначив Ленс Мослі (Lance Mosley), менеджер з маркетингу в Ford Performance. — Версія Ford GT Competition приваблює хардкорних любителів гонок, але ще більше клієнтів просили нас додати більше нефарбованого вуглепластику і зберегти кондиціонер та аудіосистему. Ми розробили Carbon Series, щоб задовольнити цей запит і в той же час намагалися надати йому унікальний зовнішній вигляд».

Схвалені Ford претенденти на придбання Ford GT уже можуть замовити Ford GT Carbon Series. Виробництво одного автомобіля у спецверсії триває приблизно тиждень.