X

Great Wall представив гібридний Tank 500 на автосалоні у Китаї

На местном рынке продажи новинки начнутся во втором квартале 2023 года

Great Wall Motors (GWM) привезла на автосалон до Гуанчжоу серійну версію плагін-гібридного позашляховика Tank 500. Очікується, що під час автошоу буде дано старт прийому попередніх замовлень. Постачання товарних автомобілів розпочнеться у другому кварталі 2023 року.

Зовні плагін-гібридний Tank 500 практично не відрізняється від «паливної» версії, яка вийшла на ринок роком раніше. У нього така ж шестикутна хромована решітка радіатора та вже знайомі світлодіодні фари. Задні вертикальні ліхтарі з’єднані широкою хромованою планкою з написом «Tank». На наявність гібридної силової установки під капотом автомобіля вказує лише шильдик «PHEV» у нижньому правому кутку та лючки на обох боковинах. З одного — паливного бака, з іншого — зарядки тягової батареї ємністю 19,94 кВтгод. Як заявляється, від звичайної мережі батарея поповнюється за 3 години, від швидкісного терміналу — за 30 хвилин.

При тій же колісній базі у 2850 мм плагін-гібрид вийшов довшим бензинового Tank 500 на 8 мм. Ширина та висота залишилися тими самими. Габарити гібрида — 4886 мм х 1934 х 1905 мм. На вибір запропоновані шини Continental UltraContact UC6 SUV розміром 265/55 R19 або 265/50 R20.

П’ятимісний салон позашляховика оздоблений високоякісними матеріалами у чорно-помаранчевій кольоровій гамі та декорований натуральним деревом. Усі сидіння оснащені підігрівом та вентиляцією, передні — з електрорегулюваннями. На передній панелі — 12,3-дюймова цифрова панель приладів та 14,6-дюймовий центральний дисплей, на який винесено керування всіма функціями автомобіля. Ще одна цікава деталь — брендований аналоговий годинник у центральній стійці.

Tank 500 PHEV укомплектований гібридною силовою установкою на базі 2,0-літрового турбованого двигуна  віддачею 408 к.с. та 750 Нм крутного моменту. Працює він у парі із коробкою передач 9HAT із вбудованим електромотором. Заявлений час прискорення від 0 до 100 км/год — 6,9 секунди. Запас ходу на електротязі — понад 100 км у вимірювальному циклі WLTC. Комбінована витрата палива — 2,3 літра на 100 км шляху.

Читайте також:
Так виглядає новий електричний ретро-седан Great Wall (фото)