X

Hyundai і Kia показали свої нові великі позашляховики

Оба автомобиля пока числятся в статусе концептов

Нинішній Міжнародний автосалон у Лос-Анджелесі став місцем прем’єри одразу двох концептуальних електричних кросоверів Hyundai і Kia. В основу обох моделей — Hyundai Ioniq 7 і Kia EV9 — лягла розтягнута версія електричної платформи E-GMP. Водночас кросовер Kia отримав брутальну зовнішність, тоді як Ioniq 7 виглядає, як будь-який інший нічим не примітний автомобіль. Ну а тепер про все детальніше.

Ioniq 7 — концепт великого електрокросовера, який, за заявою виробника, в серійному виконанні на 70 відсотків виглядатиме так само. Автомобіль отримав обтічний кузов без будь-яких виступних ліній. Цікаво зроблено фари та ліхтарі. Вони виконані у вигляді піксельної смуги, що плавно перетікає в панорамний дах.

У салоні практично домашня атмосфера — великі окремі сидіння нагадують крісла. Традиційного керма тут немає. За задумом, керувати рухами електромобіля буде автопілот.

Інформації про технічні характеристики Ioniq 7 немає, але, по суті, вони і не важливі, оскільки нам показали концепт. За деякими даними, його серійний варіант зможе проїжджати до 483 км шляху на одному заряді акумулятора.

Серійна версія Hyundai Ioniq 7 з’явиться в 2024 або 2025 році.

Що стосується п’ятиметрового електричного кросовера Kia, то за його зовнішність відповідав шеф-дизайнер Kia Карім Хабіб, який до цього працював у BMW. Автомобіль вийшов величезним і м’язистим, зі світлодіодними фарами і ліхтарями.

У салоні — складане кермо, система мультимедіа з 27-дюймовим дисплеєм і три ряди сидінь. У режимі Eco Mode крісла повертаються на 180 градусів, а двері багажника відчиняються, даючи водієві і пасажирам можливість насолоджуватися пейзажем. Задумка доволі цікава, але чи буде вона реалізована в серійній версії моделі, не зрозуміло.

У рух Kia EV9 будуть приводити два електромотори, по одному на кожній осі. Потужність силової установки вирішили залишити в таємниці. Попередньо, з місця до 100 км/год величезний двотонний кросовер зможе прискорюватися за 5 секунд. Одного повного заряду літій-іонної батареї ємністю 77 кВт год достатньо для 480 км шляху.

Серійна версія Kia EV9 вийде трохи раніше електросовера Ioniq 7 — в 2023 році.

Читайте також:
Кросовер Kia Soul 2022 готується до дебюту: що змінилося