X

Jaguar привіз у Гудвуд найшвидший F-Type SVR

На знаменитом «Фестивале скорости» в Гудвуде Jaguar провел динамическую презентацию топ-версии Jaguar F-Type SVR.

Світовий дебют топ-версії купе і кабріолета F-Type SVR, підготовлених фірмовим підрозділом SVO відбувся в березні на автошоу в Женеві, а от динамічну презентацію провели на престижному «Фестивалі швидкості» в Гудвуді.

Купе і родстер отримали повнопривідну трансмісію, а під довгим похилим капотом розташовується 5-літровий компресорний V8. Аналогічний силовий агрегат раніше використовувався тільки на версії F-Type R. Однак, «вісімку» для F-Type SVR форсували, довівши потужність до 575 кінських сил (+25 к. с.). Після модернізації крутильний момент досягає значної величини – 700 Нм (+20 Нм). Він доступний у діапазоні від 3500 до 5000 об/хв.

У парі з потужним і тяговитим мотором працює 8-ступінчаста автоматична коробка передач. За рахунок збільшення «конячок» максимальна швидкість купе зросла порівняно з F-Type R до 322 км/год (+22 км/год), а розгін від 0 до 100 км/год займає лише 3,7 секунди.

Зовні F-Type SVR можна впізнати за іншим переднім бампером зі спойлером, заднім дифузором і антикрилом, які дали змогу зменшити підйомну силу на 80%. Купе і родстер також отримали більші повітрозабірники для кращого охолодження гальм і двигуна. З урахуванням зростання швидкісних і динамічних характеристик версія від SVO отримала в своє розпорядження високоефективні карбоно-керамічні гальмівні механізми, які на 21 кг легші за стандартні аналоги. Крім того, для зниження ваги на авто встановили титанову випускну систему, а також 20-дюймові алюмінієві легкосплавні диски, що дало змогу зменшити масу на 12 і 10 кг відповідно.

В арсеналі новинки – спортивна підвіска з адаптивними амортизаторами і диференціал обмеженого тертя з функцією векторного розподілу тяги. Європейські продажі Jaguar F-Type SVR стартують у середині нинішнього року за ціною від 110 тисяч фунтів (125 тис. євро).