X

Як Renault Master перетворили на далекобійний тягач

Легкі розвізні фургони марки Renault займають лідерські позиції на європейському ринку і в цьому чимала заслуга моделі Master. Однак не всі знають, що ця машина буває не тільки інтегрованим фургоном корисним об’ємом від 5 до 17 м куб. Її також пропонують як шасі з одинарною або подвійною кабіною для встановлення різних кузовів – бортових платформ або тих же фургонів завдовжки від 2,43 до 5,47 м.

Ба більше, шасі нерідко оснащують сідельно-зчіпним пристроєм для роботи зі спеціальними напівпричепами. Саме такий автопоїзд нещодавно передав швейцарський дилер Renault Trucks — Wisler Nutzfahrzeuge AG транспортній компанії Beni Mennino Transport у Деттінген (Німеччина).

Зауважимо, що модель Renault Master пропонують у численних варіантах. Повна маса шасі варіюється від 3,1 до 4,5 т. В останньому випадку на задньому мосту, розрахованому на навантаження в 3200 кг, застосовується двосхила ошиновка. Повна маса автопоїзда може досягати 7500 кг.

А стосовно силових агрегатів, то на машину встановлюється 2,3-літровий дизель dCi із подвійним турбонаддувом: у версії Євро 6D потужністю 135, 150 і 180 к.с., а Євро IV-E – 130, 145 і 165 к.с. В обох випадках два найпотужніші варіанти оснащуються системою Start-Stop. Коробка передач — механічна, 6-ступенева, а для Master із двигунами в 150 і 180 к.с. Також  опційно доступна і роботизована 6-ступенева трансмісія.

Читайте також:
Новый подход к переоборудованию автомобилей в Украине (видео)

Якщо ж говорити про спеціальні напівпричепи для таких полегшених сідельних тягачів, то їх сьогодні виготовляє низка європейських компаній — наприклад австрійська Keller. Її бортова тентована модель SA50 має споряджену масу 2000 кг і може перевозити до 3000 кг. Довжина напівпричепа становить 6,15 м, ширина — 2,05 м і висота — 2,15 м.