Китайський Dongfeng відродив усю гаму Hummer H1
Dongfeng вивела на ринок реінкарнований армійський позашляховик на базі ліцензійних шасі AM General. Продажі рамних «всюдиходів» Dongfeng Mengshi Retrograde 500 стартували через 15 місяців після виходу версії в кузові пікап з однорядною кабіною. Позашляховик доступний у вигляді шасі з дворядною або однорядною кабіною, фургона з низьким або високим дахом. Також у сімействі є спецверсії, наприклад, медичний автомобіль.
Архітектура шасі та компонування салонів залишилися колишніми, тоді як кузовні панелі оригінальні. Інтер’єр Mengshi Retrograde 500 повторює класичні Hummer H1, хоча органи управління оригінальні. Також позашляховику дісталися звичні для «цивільних» автомобілів пластикові панелі та мультимедійна система із сенсорним дисплеєм.
Незалежно від модифікації, позашляховик укомплектований ліцензійним китайським турбованим дизельним двигуном Cummins. Віддача 4,0-літрового агрегату — 194 к.с. та 600 Нм крутного моменту. Дальнобійність модифікації із двома паливними баками досягає 900 км. Комбінована витрата палива — 13,5 літрів на 100 км шляху.
Як підкреслюють у компанії, для Mengshi Retrograde 500 конструкцію вихідного «Хаммера» суттєво доопрацювали. Розмір дорожнього просвіту становить 380 мм, кут в’їзду — 45 градусів, з’їзду — 35 градусів. Максимальна глибина броду, що долається, — 1,2 метра. У списку опцій система автоматичного підкачування шин та передпусковий підігрівач двигуна, які допомагають ефективно справлятися з бездоріжжям. Позашляховик пройшов серію випробувань на висоті 4500 метрів над рівнем моря при температурах від -35°C до +41°C.
У 2023 році Dongfeng обіцяє запустити в серію електричний супервсюдихід із чотиримоторною електричною установкою потужністю 1088 к.с. Презентація новинки відбулася наприкінці серпня на автосалоні Ченду, Китай. Одна з його «фішок» — автопілот третього рівня автономності.