X

Крутий дизайн і задній привід: нову Mazda 6 розроблять спільно з Toyota

Мы привыкли видеть Mazda 6 очень необычным, качественным и драйверским автомобилем. Похоже, в новом поколении все это придется умножить в несколько раз

Актуальна генерація Mazda 6 — красивий сучасний автомобіль. Однак цьому поколінню вже майже вісім років. Нову Мазда 6 доведеться почекати ще пару років. Однак воно того, схоже, варте.

Седани потроху поступаються ринковими позиціями всюдисущим кросоверам. Тому кожен масовий (і не тільки) автовиробник сьогодні приділяє велику увагу цьому щораз більшому сегменту.

Однак традиційні чотиридверні моделі все ж рано списувати з рахунків. Але з метою економії та зменшення витрат виробники консолідують зусилля для спільної розробки.

Із недавніх прикладів такої колаборації варто згадати нову Toyota Supra і родстер BMW Z4. Раніше — спортивні купе Toyota GT86 і Subaru BRZ. У цих випадках об’єднання зусиль пов’язане з ризиками на ринку: відносно недорогі спорткари занадто екзотичні для середньостатистичних покупців і недостатньо продуктивні або ексклюзивні для привернення уваги багатих автомобілістів.

Читайте також:
Mazda взяла дворічну паузу

Великі задньопривідні седани, можливо, наближаються до ситуації, в якій пропозиція обжене попит. Саме тому Тойота вирішила заручитися підтримкою і технічним потенціалом фахівців компанії Мазда для створення наступних поколінь Toyota Century і Mark X.

Але що отримає інший партнер на своїй стороні цього перспективного японського союзу? Найімовірніше, на тій самій платформі буде побудована нова Mazda 6. Це відбудеться приблизно до 2022 року. Дизайн може бути натхненний прототипом Mazda Vision Coupe Concept (його зображеннями проілюстровано цей матеріал).

Отже, нова Мазда 6 отримає задньопривідну трансмісію і заново розроблений рядний шестициліндровий двигун. Круто? До того ж модель додасть в розмірах і напевно орієнтуватиметься на заможніших автомобільних ентузіастів. Це повністю відповідає бажанню компанії пропонувати більш статусні, якісні та розкішні автомобілі, щоб боротися на ринку з Audi, BMW і Mercedes.

Читайте також:
Боси Mazda вирішують долю MX-5

З іншого боку, можливо, замість нової Мазда 6 на задньопривідній платформі компанія спільно з Toyota створить більший седан Mazda 9 для суперництва з європейськими моделями бізнес-класу. Такий автомобіль може виявитися сучасним наступником Mazda 929.

136