X

Квартет компактних автомобілів BMW M Performance став ще потужнішим і економічнішим

Новый рядный 6-цилиндровый двигатель развивает 340 л.с., обеспечивая высочайшую динамику и экономичность автомобилей BMW M140i (3-х и 5-дверный кузов), M240i Купе и BMW M240i Кабриолет.

Передача естафети від попереднього покоління двигунів до наступного відбудеться в липні 2016 року і дасть змогу автомобілям BMW MPerformance 1 і 2 серій розкрити свій легендарний спортивний характер зі ще більшою пристрастю. Новий рядний 6-циліндровий бензиновий двигун розвиває 340 к.с. – на 14 к.с. більше, ніж його попередник. У новому двигуні не тільки покращилася розгінна динаміка, а й зменшилися витрата палива і викиди CO2. Трилітровий силовий агрегат із новим поколінням технології MPerformance TwinPower Turbo – яскравий представник чергової генерації двигунів BMW Group.

Час розгону новинок до 100 км/год скоротився порівняно з попередниками на 0,3 с, а споживання палива і викиди зменшилися більше ніж на 7%. BMW M140i (3- і 5-дверний кузов), M240i Купе і BMW M240i Кабріолет агрегатуються 6-ступінчастою механічною коробкою передач, а новітня версія 8-ступінчастої трансмісії Steptronic Sport пропонується як опція. Вся потужність нового двигуна може повністю йти на задні колеса, або розподілятися на всі чотири при замовленні опції інтелектуального повного приводу BMW xDrive, доступною для всіх моделей BMW M Performance 1 і 2 серій.

Новий 6-циліндровий рядний бензиновий двигун із технологією MPerformance TwinPower Turbo встановлює нові стандарти потужності, економічності та комфорту.

Двигун, розроблений для квартету компактних і потужних моделей, виділяється миттєвою чутливістю, спритністю і зразковою ефективністю. Його динамічність і міць доповнюється насиченим і емоційним звуком, характерним для рядних «шісток» BMW. Картер і голівка блоку циліндрів виконані з алюмінію, а фірмовий звук став ще багатшим завдяки новій системі звукоізоляції. Турбонагнітач типу TwinScroll, інтегрований у випускний колектор, неймовірно ефективний для свого компактного розміру і з урахуванням використання інтеркулера непрямого охолодження. За зниження рівня викидів відповідають вестгейт і компактний каталітичний нейтралізатор.

Новітнє покоління системи газорозподілу з повним регулюванням ходу клапанів VALVETRONIC забезпечує надточне регулювання навантаження, що підвищує продуктивність і економічність двигуна. Ще одна складова технології MPerformance TwinPower Turbo – система Double-VANOS із змінними фазами для впуску і випуску. Над створенням ідеального балансу між задоволенням від водіння і економічністю також працюють помпа охолодження, яка вмикається тільки за необхідності, електронно-керований масляний насос, електричний підсилювач керма, функція «старт-стоп», система рекуперації гальмівної енергії та інші рішення BMW EfficientDynamics.

Ключовий елемент, що забезпечує двигуну його найпотужнішу динаміку – доступність тяги з самих низів у широкому діапазоні оборотів. Максимальний крутний момент становить 500 Н•м і доступний між 1500 і 4500 оборотів на хвилину, а максимальна потужність – 340 к.с. досягається на позначці 5500 об/хв.

6-ступінчаста механічна коробка передач з функцією автоматичного перегазування, 8-ступінчаста трансмісія SteptronicSport з розширеним діапазоном.

Технічні інновації, покликані підвищити задоволення від керування автомобілем та оптимізувати ефективність, також застосовуються в трансмісії. 6-ступінчаста механічна коробка передач, стандартно встановлена на компактні автомобілі BMW MPerformance, робить перемикання передач швидким і чітким. Після перемикання вниз система управління трансмісією підвищує комфорт за рахунок автоматичного перегазування.

Новий 6-циліндровий рядний двигун може агрегатуватися новою версією 8-ступінчастої трансмісії Steptronic Sport. Завдяки широкому діапазону і високій ефективності, ця автоматична трансмісія, стандартна для повнопривідних версій компактних автомобілів BMW MPerformance, робить свій внесок у підвищення економічності. Можливість перемикання вниз одразу на кілька сходинок забезпечує динамічну зміну передач і миттєву реакцію на роботу акселератора. Демпфер вібрацій, погоджений з оборотами двигуна, ще більше підвищує комфорт управління і вносить свій вклад у приголомшливе звучання.

8-ступінчаста трансмісія Steptronic Sport забезпечує неймовірну динаміку, і в парі з функцією Launch Control робить перемикання передбачуваними. Обрати ідеальний момент для зміни передачі автоматичній коробці допомагає навігаційна система, яка аналізує поточну ситуацію і профіль дороги.

Покращена динаміка, менша витрата палива: розгін прискорився на 0,3 сек, витрата палива зменшилася до 7%.

Удосконалення силового агрегата дало змогу досягти ще активнішого розгону. Перехід стрілки спідометра від 0 до 100 км/год у 3- і 5-дверній BMW M140i займає 4,8 сек із механічною коробкою або 4,6 з опціональним восьмиступінчастим «автоматом» Steptronic Sport. І в тому і в іншому випадку розгін до сотні займає на 0,3 сек менше, ніж було потрібно попередникам. Аналогічний прогрес демонструють і повнопривідні BMW M140i xDrive – в обох типах кузовів автомобіль розганяється до 100 км/год лише за 4,4 сек. При цьому середня витрата палива становить 7,8 літра на 100 км для задньопривідних версій і 7,4 літра для версій xDrive.

BMW M240i Купе досягає швидкості 100 км/год за 4,8 с. (4,6 з «автоматом»), у повнопривідній версії він займає 4,4 секунди. В обох варіантах приводу це на 0,2 с. швидше, ніж у моделі минулого покоління, при цьому витрата палива і рівень викидів зменшилися порівняно з попередником в діапазоні від 4 до 7%. Середні показники витрати – 7,8 л і 7,1 л на 100 км для механічної та автоматичної коробки передач відповідно.

Показники розгону BMW M240i Кабріолет становлять 4,9 с. (4,7 сек для автоматичної коробки), повнопривідна версія – 4,6 сек. Витрата палива і рівень викидів зменшилися на 2-6%: версія з механічною коробкою передач витрачає 8,3 л на 100 км пробігу, версія з восьмиступінчастим «автоматом» – 7,4 л, а повнопривідна xDrive – 7,8 л.

Крім нових силового агрегату і трансмісії, спортивні амбіції компактних автомобілів BMW MPerformance доповнюються цілою низкою вузлів. До стандартної комплектації входить занижена на 10мм підвіска M Sport, 18-дюймові легкосплавні М диски з ексклюзивним дизайном, спортивне рульове керування з функцією Servotronic, аеродинамічний М обвіс і накладки на дзеркала заднього виду у кольорі Ferric Grey металік. Спортивний настрій в інтер’єрі створюють об’єднані сидіння з тканини та алькантари з синім контрастним прострочуванням, шкіряне рульове колесо і місце для ноги.