Mazda 3 отримала новий турбодизель
Для зміцнення своїх позицій у С-сегменті європейського ринку компанія представила новий 105-сильний турбодизель SKYACTIV-D 1.5, що відповідає нормам Євро 6, і який встановлюватимуть на автомобілі сімейства Mazda 3. Цей унікальний у своє класі мотор має низький ступінь стиснення 14.8:1 і турбонагнітач зі змінною геометрією. Він викидає в атмосферу лише 99 г/км CO2 і у змішаному циклі витрачає лише 3,8 л дизпалива на 100 км шляху. Крім того, в його конструкції використовується технологія Natural Sound Smoother, яка дає змогу суттєво зменшити рівень шуму та вібрацій.
І це далеко не єдина перевага Mazda 3 нинішнього покоління. Автомобіль став яскравим прикладом реалізації комплексної програми проектування з використанням технологій SKYACTIV, а також виділяється на тлі конкурентів елегантним дизайном KODO – Soul of Motion. Завдяки використанню високоміцних сталей Mazda 3 є однією з найлегших у сегменті – суха вага машини становить 1185 кг. Крім того, автомобіль має добре відпрацьовану аеродинаміку й відточені настройки шасі, забезпечує чудовий їздовий комфорт і мінімальну витрату пального.
В орієнтованій на водія приладовій панелі розташований 7-дюймовий сенсорний дисплей мультимедійної системи, який відповідає за керування допоміжними функціями, а оперативна інформація крім традиційної приладової шкали виводиться на спливаючий дисплей, розташований безпосередньо на рівні очей водія. До речі, саме на Mazda 3 спливаючий дисплей з’явився вперше в класі.
Для Mazda 3 2016 модельного року з’явилися нові опції, включаючи 18-дюймові легкосплавні диски, пофарбовані в темно-сірий колір, комбіноване оздоблення зі шкіри та замші з червоною строчкою, аеродинамічний обвіс Aero. Цифрове радіо, камера заднього виду, регулювання переднього пасажирського крісла по висоті – все це увійшло до переліку стандартного обладнання.
Важливо, що для Mazda 3 пропонується повний пакет систем активної безпеки i-ACTIVSENSE. Він має функції попередження про перешкоду попереду, систему автоматичного гальмування під час руху в заторах, адаптивний круїз-контроль і функцію збереження смуги руху. Не дивно, що Mazda 3 має п’ять зірок у рейтингу безпеки Euro NCAP.