X

Mercedes-Benz представив перший кемпер на електротязі

Mercedes-Benz Vans вирішив розширити асортимент своїх популярних компактних кемперів Marco Polo моделлю, що працює лише на електротязі. Новинка eCamper побудована на базі електричного середньорозмірного вена EQV, що випускають і зараз. Доопрацювання автомобіля виробляла швейцарська компанія Sortimo Walter Ruegg PLC.

Машина отримала підйомний дах-намет, трансформований з сидінь другого ряду спальний відсік, а також кухонний блок у багажнику. Останній – це система висувних ящиків, в яких розташовано умивальник, двухкомфорочну газову плиту, холодильну камеру, а також відсік для посуду.

Всі ці додаткові модулі мають полегшену конструкцію, що дає змогу знизити споряджену масу кемпера. А відповідно – збільшити його запас ходу на електротязі.

За доплату Sortimo пропонує для кемпера дві сонячні батареї сумарною потужністю 400 Вт. Вони заряджають як стартовий акумулятор, так і додаткову АКБ. З оснащення також хочеться відзначити затемнені задні стекла, освітлення заднього відсіку, USB-роз’єми в салоні та поворотні сидіння водія і переднього пасажира.

Нагадаємо, що електричний вен Mercedes-Benz EQV побудовано на базі моделі V-Class. Він пропонується у двох варіантах за ємністю батарей: EQV 300 – на 90 кВт.г і запасом ходу 326 – 363 км та EQV 250 – 60 кВт.с і 213 – 236 км. Обидва доступні у двох виконаннях за довжиною: 5140 мм і 5370 мм. Для моделі EQV 300 швидка зарядка батарей до 80% ємності займає лише 45 хвилин. Також авто оснащено фірмовою мультимедійною системою MBUX.

Читайте також:
Представлено електричний кемпер із запасом ходу до 730 км