X

Потужний електрокар Zoe RS: чому Renault боїться спустити звіра з ланцюга

Тенденція випуску “підігрітих” електричних хетчбеків популярна так само, як і виробництво кросоверів на електротязі. Однак у компанії Renault дуже сильно сумніваються, можна навіть сказати бояться, спускати з ланцюга свій потужний Zoe RS. Про це розповів керівник відділу електромобілів компанії Жиль Норманд.

“Наші клієнти вже давно просять випустити “підігрітий” електрокар, проте ми все ще сумніваємося”, – сказав він. Трохи раніше керівник стратегічного відділу Renault Алі Кассай уже натякав на запуск гарячої моделі Zoe до 2022 року. Тоді він зазначив, що новий спортивний суперміні може назавжди вбити модель Clio RS, чого не дуже хочуть в компанії.

З іншого боку, підвищення потужності передбачає зменшення запасу ходу, однак це не є великою проблемою. “Історично склалося, що автомобілі з високими експлуатаційними характеристиками часто мають менший пробіг, ніж звичайні, тому люди будуть готові до меншого запасу ходу. Однак наскільки меншого? Саме про це ми зараз і думаємо”, – зазначає Норманд.

Читайте також:
Електрокар Renault Zoe перетворять на швидкісний хот-хетч

Третьою проблемою, якій в Renault теж приділяють величезну увагу, є відсутність звуку. Жиль вважає, що коли людина купує швидкий автомобіль, вона хоче щоб машина мала характерний звук, якого, на жаль, немає у електромобілів. “Якщо ми вирішимо випускати високопотужний автомобіль на електротязі, ми, безсумнівно, розробимо для нього штучний звук”, – зазначає він.

До речі, спортивний Zoe ми вже бачили як концепт e-Sport ще в 2017 році. Екстремальна пробна версія тоді видала колосальні 454 кінські сили і показала розгін до першої сотні лише за 3,2 секунди. Залишається лише сподівається, що Renault залишиться вірною своєму вишуканому рецепту, і незабаром ми побачимо вбивчий хот-хетч із електричним серцем.