X

Нова Porsche Panamera 4 E-Hybrid дебютує в Парижі

Компания Porsche подготовила новую гибридную модель – Porsche Panamera 4 E-Hybrid.

Новинка стане четвертим представником сімейства Porsche Panamera нового покоління. Panamera 4 E-Hybrid постане перед відвідувачами Паризького автошоу наприкінці вересня. Підзарядний (plug-in) гібрид здатний подолати виключно на електротязі 50 км і при цьому розвивати швидкість до 140 км/год. Крім того, на спринт 0-100 км/год спорткару знадобиться лише 4,6 секунди.

Новинка стане четвертим представником сімейства Porsche Panamera нового покоління.

Автомобіль упевнено тримається на трасі завдяки повному приводу, а пневмопідвіска забезпечує оптимальний баланс між комфортом і динамікою в будь-яких умовах.

Спадкоємець рекордсмена

Panamera 4 E-Hybrid успадкувала дуже багато від гібридного суперкара Porsche 918 Spyder. Нагадаємо, що 887-сильний спайдер є найшвидшим серійним автомобілем «Північної петлі» Нюрбургрінгу. Йому належить рекорд проходження кола – 6:57 хвилини.

Упізнати Porsche Panamera 4 E-Hybrid легко за яскраво-зеленими супортами гальмівної системи.

Як і на моделі 918 Spyder, вся міць 100-кіловатного електромотора і 400 Нм крутильного моменту доступні безпосередньо після дотику водія до педалі акселератора. Попереднику для цього потрібно щонайменше 80% її ходу. Причому, задіяти потенціал електромотора можна в будь-який час. Таким чином, тандем електромотора і 2,9-літрового бензинового V6 з двома турбінами (330 к.с., 450 Нм) гарантує максимальне задоволення від активного драйву.

Ззаду гібридну версію можна впізнати завдяки яскраво-зеленому напису Panamera 4.

Подібно до інших моделей Panamera другого покоління, гібридна новинка оснащена швидкодіючою 8-ступінчастою роботизованою коробкою передач PDK, через яку крутильний момент від двигуна йде до всіх рухових коліс. Ця трансмісія замінила колишній 8-ступінчастий класичний «автомат». Автомобіль отримав абсолютно нову електромеханічну муфту, замість колишньої електрогідравлічної, що дало змогу скоротити час її спрацювання.

Швидка підзарядка

Електромотор отримує енергію від літій-іонної батареї з водяним охолодженням, що розташована під підлогою багажного відділення. Причому, енергоємність нової батареї побільшала з колишніх 9,4 до 14,1 А-год без зміни маси АКБ. Для повного зарядження від побутової електромережі (220 В, 10 А) потрібно менше 6 годин. А якщо водій задіює опціонний вбудований «чарджер» на 7,2 кВт і мережу з вищим зарядним струмом (220 В, 32 A) процес «годування» потребуватиме менше 4 годин.

Виключно на електротязі новинка здатна подолати до 50 км з максимальною швидкістю до 140 км/год.

Процес підзарядки можна запустити дистанційно використовуючи таймер системи Porsche Communication Management (PCM) або за допомогою смартфона і фірмового додатка Porsche Car Connect. Більше того, Panamera 4 E-Hybrid в стандартній комплектації оснащена системою кондиціонування для охолодження або підігріву повітря в салоні в процесі підзарядки.

Гібридні особливості

Однією з яскравих особливостей моделі є новий дизайн салону Porsche Advanced Cockpit із сенсорними панелями і можливістю індивідуального налаштування екрана. Два 7-дюймові екрани по обидві сторони від аналогового тахометра формують незвичайний вигляд приладової шкали. Причому у Panamera 4 E-Hybrid вона трохи відрізняється за рахунок гібридної складової.

Приладова панель Panamera 4 E-Hybrid трохи відрізняється від інших моделей сімейства за рахунок гібридної складової.

Подібно до гібридного суперкара Porsche 918 Spyder на шкалу приладів виводиться інформація про зарядження акумуляторів, розподіл потоків енергії та рекуперацію. 12,3-дюймовий сенсорний дисплей, що прикрашає центральну панель, забезпечує водія всією допоміжною інформацією, а також дає змогу керувати мультимедійними функціями.

Подібно до гібридного суперкара Porsche 918 Spyder, на шкалу приладів виводиться інформація про заряджання акумуляторів, розподіл потоків енергії та рекуперацію.

Panamera 4 E-Hybrid: два плюс чотири

Пакет Sport Chrono є стандартним оснащенням Panamera 4 E-Hybrid. Розташований на кермі тумблер перемикання режимів роботи вузлів і агрегатів дає змогу обирати між двома спортивними режимами Sport і Sport Plus, як в інших моделях Panamera, оснащених пакетом Sport Chrono. Крім них у гібрида є ще чотири режими: E-Power, Hybrid Auto, E-Hold і E-Charge.

Тандем з ДВЗ та електромотора дають змогу Panamera 4 E-Hybrid розвивати максимальну швидкість 278 км/год

Старт із місця Panamera 4 E-Hybrid виконує в електричному режимі E-Power. Режим Hybrid Auto є абсолютно новою розробкою. Він дає змогу змінювати і комбінувати роботу електричного і бензинового двигунів автоматично для оптимальної ефективності.

Режим E-Hold дає змогу водієві зберегти накопичений запас електроенергії в батареї до моменту перемикання в повністю електричний режим руху, наприклад, в центрі міста.

У режимі E-Charge, батарея заряджається за допомогою ДВЗ. Для цього бензиновий V6 генерує більшу потужність, ніж необхідно в цих дорожніх умовах.

Panamera 4 E-Hybrid розвиває максимальну швидкість 278 км/год, а розгін до першої «сотні» займає 4,6 секунди.

Спортивні режими Sport і Sport Plus дають змогу реалізувати весь потенціал машини. Бі-турбований V6 у цих режимах працює постійно. У Sport’е заряд батареї використовується мінімально, щоб за необхідності активного драйву забезпечити максимальну віддачу для електромотора. В Sport Plus’е все віддано на відкуп швидкості та динаміці. Він дає можливість Panamera 4 E-Hybrid розвивати максимальну швидкість у 278 км/год. Цей режим також дозволяє заряджати батарею максимально швидко з допомогою ДВЗ.

У продажу на європейському ринку автомобіль з’явиться в квітні майбутнього року.