X

Новий Lexus IS

15 січня 2013 року на автосалоні у Детройті (США) відбулася світова прем’єра нового Lexus IS.

Абсолютно нова модель лінійки IS вперше представлена із гібридним приводом Lexus Hybrid Drive у модифікації IS 300h, у модифікації IS 250 із заднім приводом, а також у ексклюзивній комплектації F SPORT.

Окрім нового яскравого дизайну, включаючи ефектну фірмову решітку радіатора, новий IS має визначні динамічні характеристики та дарує надзвичайні відчуття від керування. «Ми застосували зовсім інший підхід до розробки нового IS, – коментує Юнічі Фуруяма, головний інженер нового IS. – Замість того, щоб розробляти кожен окремий елемент, сподіваючись, що вони будуть об’єднані і забезпечать водієві надзвичайні відчуття від керування, ми спочатку визначили бажання власників як головну мету, а потім розробили окремі елементи для досягнення цієї мети. Кожен елемент нового IS був розроблений з фокусом на спортивність, маневреність, точну реакцію на дії водія та високоінформативний зворотний зв’язок».

Новий IS, який налічує більше ніж 10 технічних інновацій Lexus, також демонструє новий підхід до рівня якості матеріалів в інтер’єрі з більш спортивним і орієнтованим на водія середовищем, До того ж простір для заднього ряду сидінь було значно збільшено до найкращих показників у класі, а багажне відділення нового IS стало більш комфортним та просторішим.

ЕКСТЕР’ЄР
Абсолютно новий IS демонструє сміливий дизайн передньої решітки радіатора, надаючи компактному седану агресивної елегантності та рис нової філософії дизайну Lexus.

Висхідна бокова лінія, яка проходить від нижньої частини корпусу до блоків задніх фар, а також новий яскраво виражений дизайн передніх фар та ходові вогні денного світла L-образної форми (DRL), інтегровані в передній бампер, додають ще більшої елегантності та динамізму.

ІНТЕР’ЄР
Салон, характерною рисою якого є поєднання простоти та елегантності, забезпечує ергономічне ідеальне середовище, орієнтоване на водія. Сидіння для водія нової форми пропонує вищий рівень комфорту і кращу бокову підтримку. Посадка водія та кут розташування нового керма, що нагадує кермо спорткара Lexus LFA, стали нижчими та забезпечують більш спортивну посадку водія.

Матеріал та оздоблення інтер’єру нової моделі доповнені новими досягненнями вдосконаленого інтерфейсу «людина — автомобіль» та високоякісним аналоговим годинником зі світлодіодним освітленням. Центральна консоль має нові сенсорні перемикачі для контролю налаштувань температури кліматичної системи одним дотиком пальця.

У новому IS колісна база на 70 мм довша, ніж у попередньої моделі, і на 10 мм ширша, що забезпечує кращий у класі рівень комфорту та ємність багажного відділення. Поєднання збільшеної колісної бази та нової конструкції передніх сидінь дозволили на 85 мм збільшити простір для колін задніх пасажирів. Нові задні сидіння за потреби можуть складатися у пропорції 60:40, таким чином забезпечуючи більший об’єм багажного відділення.

ДИНАМІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
Найкращі у класі динамічні показники є головним аспектом забезпечення надзвичайних відчуттів від керування і кожен елемент нового IS був ретельно розроблений з цією метою.

Застосування нових методів лазерного зварювання, а також додаткове точкове зварювання, збільшили загальну жорсткість кузова. Передня незалежна підвіска на подвійних паралельних важелях стала жорсткішою на 20%. Задня багатоважільна підвіска подібна до такої, що встановлено на останньому поколінні моделі GS. Конструкція та жорсткість кермового механізму були оновлені, щоб створити більш легку і точну реакцію на кермі.

З метою оптимізації бажаної комбінації економічності, комфорту, динамічності та керованості нова система вибору режимів руху Drive Mode Select пропонує такі режими як ECO, NORMAL, SPORT або SPORT S та SPORT S+ (режим SPORT S+ доступний на моделях, оснащених адаптивною підвіскою AVS).

F SPORT
Модифікація IS F SPORT оснащена не тільки ексклюзивним більш спортивним та агресивним дизайном екстер’єру та інтер’єру, але також справжніми динамічними удосконаленнями у формі спеціально адаптованих систем передньої та задньої підвіски.

Модифікацію F SPORT моделі IS можна одразу ж впізнати по унікальному передньому бамперу та передній решітці радіатора з більш яскравим хромованим окантуванням та особливим малюнком сітки решітки радіатора. В ексклюзивному дизайні сидінь використана нова технологія кріплення, поєднуючи вищий комфорт з визначною боковою підтримкою.

Системи передньої та задньої підвіски та електропідсилювач керма адаптовані виключно під версію F SPORT, що покращує керованість IS і не порушує при цьому якість ходу. Адаптивна система регулювання жорсткості підвіски AVS є також ексклюзивною для модифікації F SPORT.

СИЛОВІ АГРЕГАТИ
Новий IS 250 буде представлений у Європі у версії з заднім приводом та 2,5-літровим бензиновим двигуном V6. Повногібридна система нового IS 300h об’єднує потужний електричний мотор і нещодавно розроблений 2,5-літровий чотирициліндровий бензиновий двигун, що працює за циклом Аткинсона, з паливною системою D-4S, подвійною системою зміни фаз газорозподілу Dual VVT-i та високоефективною системою рециркуляції вихлопних газів. При загальній потужності у 220 к. с., ця система націлена на найнижчий у класі показник викидів CO2 нижче 100 г/км, при цьому середня витрата палива становить менше 4,3 л/100 км.