X

Нові мобільні крани Liebherr — коли швидкість важливіша за вантажопідйомність

Першими покупцями компактних мобільних кранів Lienherr LTC 1050-3.1 стали компанії Wasel (Німеччина) і Felbermayr (Австрія). Головною відмітною рисою цих машин, презентованих ще в грудні 2020 року, стала телескопічна стріла з класичним, тросовим механізмом висунення.

Таким чином тепер клієнти зможуть вибирати на 50-тонних кранах LTC 1050-3. 1 один із двох механізмів висунення – фірмовий, гідравлічний Telеmatik або традиційний, тросовий.

Гідравлічний механізм Telematik

Зазначимо, що Liebherr розробила інноваційний механізм висування стріли (із допомогою одного потужного гідроциліндра) Telеmatik ще в 90-ті рр. і надалі з успіхом почала встановлювати його на різні моделі, зокрема Liebherr LTC 1045-3.1 у 2010 році — наступника LTC 1050-3.1, випускається з 2015-го.

Традиційних, тросовий механізм висунення стріли

Механізм Telematik забезпечує велику вантажопідйомність крана, оскільки дає змогу висувати секції стріли в різній послідовності незалежно одна від одної.

Крани LTC 1050-3.1 із гідравлічним (на фото ліворуч) і тросовим механізмом висування стріли.

Нещодавнє освоєння виробництва моделі з тросовим приводом було викликано тим, що для деяких замовників дуже важливим параметром є швидкість висування і складання стріли. Річ у тім, що компактний кран LTC 1050-3. 1 досить часто використовують у приміщеннях, для чого доводиться зупиняти звичну роботу по всій будівлі, тому тут цінується кожна хвилина.

Новація: бічна камера для спостереження за правою стороною крана, особливо допомагає при опущеній стрілі для контролю за габаритом за висотою під час руху дорогами.

Якщо Lienherr LTC 1050-3.1 з гідравлічним механізмом має п’ятисекційну стрілу загальною довжиною 36 м, то його тросовий “побратим” — чотирисекційну, меншої довжини – 31 м. У будь-якому разі сьогодні клієнти можуть вибирати, залежно від області застосування, між потужною довгою стрілою Telematik і звичним високошвидкісним тросовим механізмом.

Читайте також:
Новейший украинский автокран против китайских (видео)

А ось ще одна новація: між другою і третьою віссю з’явився зручний речовий відсік.