X

Новий Lexus LC: бездоганність на тлі мальовничих краєвидів

Какое место на планете идеально подходит для такого особенного события, как презентация нового Lexus LC? Прекрасные дороги, захватывающие пейзажи, непревзойденное гостеприимство ‒ вот почему бренд Lexus выбрал Гавайи.

Протягом чотирьох днів на Великому острові провідні журналісти з найвідоміших світових lifestyle-видань знайомилися із новим ефектним купе. Захід проходив під слоганом «Відчуй дивовижне» (Experience Amazing). Гості насолодилися кермуванням новим авто й оцінили його переваги. Також вони відчули на власному досвіді, що Lexus ‒ це інноваційний преміум-бренд, який виходить далеко за межі світу розкішних автомобілів.

Щойно ступивши з трапа літака, гості занурилися у світ Lexus: на кожному кроці на них чекали прояви традиції омотенаші (Omotenashi). Фундаментальна основа цієї японської філософії гостинності ‒ екстраординарний сервіс, який якнайкраще пасує преміум-автомобілям Lexus.

У лаунж-зоні Lexus, облаштованій у готелі Four Seasons у місті Кайлуа-Кона на західному узбережжі острова, присутніх вшановували леями ‒ гавайськими гірляндами із тропічних квітів, пригощали ексклюзивними напоями й екзотичними фруктами.

Втомлені багатогодинним перельотом, гості оцінили неквапливий розклад другого дня свого перебування на Гаваях. День розпочався з екскурсій до природних чудес острова та мандрівок океанськими хвилями, де можна було спостерігати за китами й дельфінами.

Перша зустріч із красунчиком LC не була схожа на формальну презентацію. Натомість присутні змогли взяти авто і разом із професійним фотографом вирушити на пошуки неймовірних краєвидів для ексклюзивної фотосесії. Адже Гаваї добре відомі казковими пейзажами, частиною яких є і сапфірові сині води, і смарагдові густі ліси, і поля застиглої вулканічної лави.

Після заходу сонця на всіх чекало свято, окрасою якого були традиційні гавайські кухня та музика. Зіркою вечора став молодий, але вже визнаний майстер гри на укулеле Айден Джеймс. На вечірку просто неба запросили й астронома, котрий за допомогою потужного телескопа знайомив гостей із таємницями зоряного всесвіту.

Третій день було присвячено новому LC і знайомству з керівниками команди розробників. Вони розповіли, як процес перетворення дизайнерських ідей та уявлень на матеріалізовану реальність став новим викликом для Lexus. Спілкування з розробниками було ідеальною прелюдією до тест-драйву мальовничими гавайськими дорогами. Ланч сервірували на фермі OK Farms, де гості поласували відмінними місцевими продуктами та продегустували відомі на весь світ сорти кави.

Пізніше всі присутні «перемістилися» із землі у повітря ‒ на них чекав захопливий політ на вертольоті, який відкрив ще одну сторону безмежної краси острова. Приземлення на усамітненому райському пляжі ‒ таким стало завершення повітряної пригоди.

Лаунж-зона Lexus працювала протягом усіх чотирьох днів. Гостей частували прохолоджувальними напоями та місцевими закусками. Там же вони могли дізнатися все про новий LC за допомогою окулярів доповненої реальності, а ще ‒ оцінити незрівнянну якість об’ємного звучання аудіосистеми Mark Levinson, встановленої у кожній автівці Lexus LC. У лаунж-зоні також було влаштовано експозицію інших продуктів і рішень, що втілили унікальні розробки Lexus. Серед них і революційний ховерборд Lexus, тобто дошка, що парить над землею.

Чотири чудових дні, які вдало продемонстрували всі найкращі характеристики нового екстраординарного LC та інноваційні рішення Lexus, завершилися у традиційному гавайському стилі: «босоногою» вечерею просто неба.