X

Новий MINI Countryman: задоволення від кермування у будь-яких умовах

Представляя второе поколение MINI Countryman, легендарная британская марка продолжает свое активное продвижение в премиальном сегменте компакт-класса.

Новий MINI Countryman – найбільша і сама універсальна модель за всю 57-річну історію марки. Абсолютно нова розробка вражає ще більшою місткістю, функціональністю, спортивністю і атмосферою преміум-рівня.

Завдяки виразному дизайну і прекрасній оглядовості новий MINI Countryman (витрата палива в змішаному циклі: 7,0 – 2,1 л / 100 км; викид CO2 в змішаному циклі: 159 – 49 г / км) займає виняткове становище серед прямих конкурентів. Крім того, автомобіль не має собі рівних по маневреності та динаміці. Задоволення від кермування, у тому числі за межами асфальтованих доріг, гарантує новітнє виконання системи повного приводу ALL4. Новий MINI Countryman – перша модель марки, яка пропонується також з плагін-гібридним приводом. При русі на електротязі MINI Cooper S E Countryman ALL4 має запас ходу до 40 кілометрів.

Новий MINI Countryman – огляд інновацій.

  • Потужні пропорції: автомобіль на 20 сантиметрів довше, ніж попередня модель.
  • П’ять повноцінних посадкових місць. MINI Countryman став помітно просторішим і варіативним.
  • Електропривід кришки багажника, а також функція безконтактного відкривання і закривання кришки багажника.
  • MINI Picnic Bench: відкидна банкетка на борту багажника в якості зручного місця для відпочинку на природі.
  • MINI Cooper S E Countryman ALL4, перший MINI з плагін – гібридним приводом.
  • Нове покоління двигунів і коробок передач, а також вдосконалене виконання системи повного приводу ALL4, що забезпечує більшу економічність.
  • Індикаційний дисплей вперше з функцією сенсорного управління.
  • Таймер MINI Country реєструє умови поїздки у складних умовах.
  • Додаток MINI Connected App в якості персонального асистента у повсякденних поїздках та у подорожі.
  • MINI Find Mate: все найважливіше завжди на борту автомобіля – або перед очима.

На 20 сантиметрів довше, ніж попередня модель.

Новий MINI Countryman перевершує свого попередника у довжину приблизно на 20 сантиметрів і завширшки приблизно на 3 сантиметри. Колісна база автомобіля збільшена на 7,5 сантиметрів. Збільшення розмірів призвело до суттєвого підвищення просторості і комфорту на п’яти повноцінних посадкових місцях, а також до помітного збільшення місткості та варіативності багажного відсіку. Підвищене положення сидінь забезпечує оптимальний огляд і характерні відчуття від кермування. Задні сидіння можуть зрушуватися в поздовжньому напрямку на відстань до 13 сантиметрів. Спинка заднього сидіння складається по частинах у співвідношенні 40: 20: 40. Крім того, можна регулювати нахил спинки, щоб зробити задні сидіння більш комфортними або додатково збільшити багажний відсік. Обсяг багажника становить 450 літрів, а при необхідності його мож збільшити до 1390 літрів. У порівнянні з попередньою моделлю максимальний розмір багажника став більше на 220 літрів.

П’ять посадкових місць у салоні, два на Picnic Bench.

Як опція пропонується електропривід кришки багажника. У поєднанні з комфортним доступом надається функція безконтактного відкривання і закривання кришки багажника. Опціональний пакет відсіків для зберігання крім регульованого рівня підлоги багажника, натяжних ременів і кріпильних петель включає в себе, зокрема, вставку з нержавіючої сталі на борту багажника. Унікальною опцією є Picnic Bench – відкидається з багажника банкетка, на якій можуть розміститися дві людини.

Світова прем’єра у Лос-Анджелесі, старт продажів у лютому 2017 року.

Світова прем’єра нового MINI Countryman відбулась 18 листопада 2016 року у автосалоні в Лос-Анджелесі. Висновок на ринок в Європі піде у лютому 2017 року. А з березня 2017 року новий MINI Countryman вирушить підкорювати дороги за межами Європи.

MINI Countryman: успішна модель з багатими традиціями.

Назва нової моделі «MINI Countryman» глибоко сягає корінням у традиції британської марки. У 1960-і роки його носив варіант класичного Mini, який володів універсальним характером. Austin Seven Countryman, як й ідентична за конструкцією модель Morris Mini-Traveller, мав салон, розрахований на універсальне використання. Він і донині вважається культовим, перш за все у версії «Woody» з дерев’яними вставками на кузові. Подібно до нього, MINI Countryman, виведений на ринок у 2010 році, відкрив додаткові можливості, щоб насолоджуватися типовими для марки відчуттями від кермування. Це був перший MINI з чотирма дверима і великою задньою кришкою, з п’ятьма посадковими місцями і опціональним повним приводом, а його обсяг продажів у всьому світі перевищив 540 000 примірників.

Потужні пропорції, зрілий характер.

У новітньому поколінні MINI Countryman ще більш виразно проявляються універсальність, динамічність, маневреність і преміальний характер моделі. Завдяки своїм потужним пропорціям новий MINI Countryman просто неперевершений. Його унікальну харизму, в якій важливу роль зіграли збільшений дорожній просвіт і завищене положення сидінь, можна додатково підкреслити за допомогою обробки екстер’єру MINI ALL4 і направлених високо вгору релингів на даху. Новий MINI Countryman має типові для представника MINI елементи дизайну, до яких відносяться чіткий розподіл структури кузова у вигляді збоку на три частини – корпус кузова, лінія вікон і дах, а також короткі звіси, великі вирізи колісних арок і розширюється донизу форма кузова. Чітко виражена рельєфність на кузовних панелях створює ефектні світлотіньові переходи, що підкреслюють атлетичні форми і вертикальні обриси кузова. Асортимент лакофарбових покриттів включає варіанти Island Blue «металік» і Chestnut, що пропонуються вперше для MINI. «Новий Mini Countryman став істотно більше. Але, незважаючи на це, вдалося зберегти типові для MINI пропорції», – підкреслює Юліус Шлуппкоттен, керівник проекту MINI Countryman.

Численні специфічні для моделі елементи оформлення, такі як форма даху у вигляді шолома, вертикально розташовані задні ліхтарі, шестикутний контур решітки радіатора і великі фари, отримали подальший еволюційний розвиток. Окантовки бічних покажчиків повороту, відомі як бічні «зябра», мають новий контур, тепер стрілообразний. Релінги на даху у виконанні з сатинованого алюмінію комбінуються зі сріблястими накладками на бічні пороги. Тим самим, додатково, візуально підкреслюється висота автомобіля. У задній частині кузова домінують горизонтальні лінії, утворюючи ефектний контраст з вертикально орієнтованими задніми ліхтарями.

Світлодіодні фари, вперше обрамлені кільцями денного світла.

Контур фар відрізняється від типової для MINI округлої форми. Своєрідні, злегка асиметричні обриси фар разом з шестикутними гратами радіатора надають передній частині кузова неповторний характер. У базовій комплектації в якості денного світла використовуються інтегровані в повітрозабірники габаритні вогні. У поєднанні з опциональнимі світлодіодними фарами вогні денного світла вперше представляють собою блискучі смужки, що обрамляють всю фару по колу.

Більше місця для атмосфери преміум-класу.

Помітно більше просторий салон нового MINI Countryman, витончена атмосфера преміум-класу і сучасна концепція індикації та управління служать наочним доказом прогресу, що супроводжує зміну поколінь. Водій і передній пасажир значно виграють від збільшеного запасу простору над головою і на рівні плечей. Крім того, збільшений діапазон регулювання сидінь. Як опція пропонується електрорегулювання передніх сидінь, включаючи функцію пам’яті налаштувань на стороні водія. Вузькі кузовні стійки і високе положення сидінь оптимізують огляд при маневруванні. У задній частині салону нового MINI Countryman у розпорядженні пасажирів – три повноцінних посадкових місця. Збільшені у порівнянні з попередньою моделлю отвори задніх дверей забезпечують більш зручний вхід у салон і вихід з нього. Крім збільшеної внутрішньої ширини, в очі кидається також значне збільшення простору у ногах.

Більшої функціональності салону сприяють численні можливості для зберігання. Як на передніх, так і на задніх дверях є кишені, в які поміщаються однолітрові пляшки. У повноцінної центральної консолі перед важелем перемикання передач / селектором є вбудований речовий відсік і два підстаканники. На центральній консолі також розташовані контролер MINI і вимикач електричного стоянкового гальма. «Салон нового MINI Countryman підкреслює його придатність, у тому числі, і як сімейного автомобіля. Якість обробки інтер’єру теж стала значно вище», – зазначає Юліус Шлуппкоттен, керівник проекту MINI Countryman.

Унікальне оформлення кокпіта.

Завдяки чітко вираженому горизонтальному поділу унікально оформленого кокпіта, витягнутим лініям і масивним поверхоням підкреслюється солідний характер нового MINI Countryman. Контур дефлекторів повторює вертикальну орієнтацію елементів дизайну кузова. Крім високоякісних матеріалів та ідеальної якості обробки, ексклюзивну атмосферу у салоні створюють також сучасні елементи управління з продуманою ергономікою. Типовий для MINI індикаційний дисплей інтегрований у передню панель і обрамлений світлодіодним кільцем, яке реагує колірними ефектами на умови руху або окремі дії з управління функціями автомобіля. Світлодіодне кільце є складовою частиною пакету MINI Excitement, в який також входять світлодіодне комфортне підсвічування і проектування на землю емблеми MINI із зовнішнього дзеркала на стороні водія при відкриванні та закриванні автомобіля.

Вихід на ринок з чотирма варіантами двигунів.

Нова версія MINI Countryman виходить на старт з повністю переробленою технікою приводу. До моменту виходу на ринок пропонуються два бензинових і два дизельних двигуна останнього покоління з технологією MINI TwinPower Turbo:

  • MINI Cooper Countryman: трициліндровий бензиновий двигун, робочий об’єм: 1499 см3, потужність: 100 кВт / 136 к.с., максимальний обертовий момент: 220 Нм.
  • MINI Cooper S Countryman: чотирициліндровий бензиновий двигун, робочий об’єм: 1998 см3, потужність: 141 кВт / 192 к.с., максимальний обертовий момент: 280 Нм.
  • MINI Cooper D Countryman: чотирициліндровий дизельний двигун, робочий об’єм: 1995 см3 потужність: 110 кВт / 150 к.с., максимальний обертовий момент: 330 Нм.
  • MINI Cooper SD Countryman: чотирициліндровий дизельний двигун, робочий об’єм: 1995 см3 потужність: 140 кВт / 190 к.с., максимальний обертовий момент: 400 Нм.

Асортимент доповнює перший MINI з плагін-гібридним приводом:

MINI Cooper SE Countryman ALL4: трициліндровий бензиновий двигун, робочий об’єм: 1499 см3, потужність: 100 кВт / 136 к.с., синхронний електродвигун, потужність: 65 кВт / 88 к.с., сумарна потужність системи приводу: 165 кВт / 224 л.с., сумарний обертовий момент, що веде систему: 385 Нм.

В якості альтернативи серійної механічної 6-ступінчастої корбки передач для нового MINI Cooper Countryman пропонується 6-ступінчаста АКПП Steptronic. В якості опції для нового MINI Cooper S Countryman і нового MINI Cooper D Countryman доступна 8- ступінчаста АКПП Steptronic. У новому MINI Cooper SD Countryman вона входить у базову комплектацію.

Останнє покоління двигунів і коробок передач додає новому MINI Countryman спортивного темпераменту і відчутно покращує динамічні якості. Так, наприклад, новий MINI Cooper S Countryman ALL4 у комплектації з 8- ступінчастою Steptronic розганяється з місця до 100 км / год за 7,2 секунди – це на 0,9 секунди швидше, ніж відповідна попередня модель. Незважаючи на значну вальну надбавку спортивності, місткості, комфорту, а також більш широке оснащення, майже всі варіанти двигунів, у порівнянні з попередниками, одночасно забезпечують більшу економічність. Витрата палива в залежності від двигуна стала меншою на величину до 1,4 літра на 100 кілометрів. Лідером по економічності серед моделей з традиційним приводом є новий MINI Cooper D Countryman, який витрачає від 4,5 до 4,3 літра палива на 100 кілометрів і має викид CO2 від 118 до 113 грамів на кілометр (значення у тестовому циклі ЄС, в залежності від обраного розміру шин). Ще менших показників досягає новий MINI Cooper S E Countryman ALL4 з плагін – гібридним приводом.

Нова система повного приводу ALL4: швидка і точна, компактна і ефективна.

Виняткову паливну економічність новий MINI Countryman демонструє також у поєднанні з системою повного приводу ALL4, яка пропонується на замовлення для всіх варіантів двигуна. Нове виконання системи повного приводу відрізняють не тільки швидкою і точною реакцією на зміну умов руху, а й компактність конструкції, а також високий внутрішній ККД. Система складається з інтегрованого у редуктор передньої осі механізму відбору потужності (Power-Take-Off), карданного валу до задньої осі і муфти для повного приводу (Hang-On), яка забезпечує точне дозування передачі обертового момента на задні колеса. Електронне управління системи ALL4 об’єднано в єдину мережу з системою динамічного контролю курсової стійкості DSC (Dynamic Stability Control), що гарантує особливо швидкий і точний перерозподіл обертового моменту відповідно до конкретної ситуації руху. Завдяки цьому ALL4 оптимізує тягу і курсову стійкість при русі у погану погоду і у найскладніших дорожніх умовах, а також маневреність при динамічному проходженні поворотів.

Електричний і електризуючий: MINI Cooper S E Countryman ALL4.

Нове покоління MINI Countryman відкриває шлях до задоволення від кермування з нульовим локальним викидом шкідливих речовин. Плагін-гібридний привід MINI Cooper S E Countryman ALL4 дозволяє рухатися тільки на електротязі з максимальною швидкістю 125 км / год. Стрімкий і майже безшумний набір потужності електродвигуна, що зберігається протягом широкого діапазону обертів, пропонує абсолютно нову, орієнтовану на майбутнє інтерпретацію типових для MINI картингових відчуттів. Не менш вражає і чітка взаємодія між електродвигуном і двигуном внутрішнього згоряння MINI Cooper S E Countryman ALL4. Електродвигун потужністю 65 кВт / 88 л. с. передає обертовий момент через одношвидкісний редуктор на задню вісь автомобіля, у той час як трициліндровий бензиновий ДВС, що розвиває 100 кВт / 136 л. с. і з’єднаний з 6-ступінчастою коробкою передач Steptronic, приводить до руху передню вісь. У результаті цієї комбінації виходить електрифікований повний привід, який завжди забезпечує оптимальне співвідношення динаміки і економічності. Заміряна у тестовому циклі ЄС середня витрата палива MINI Cooper S E Countryman ALL4 становить 2,1 літра на 100 кілометрів, викид CO2 дорівнює 49 грам ам на кілометр.

Динаміка за індивідуальним замовленням: система динамічного регулювання жорсткості амортизаторів Dynamic Damper Control і перемикач режимів руху MINI Driving Modes.

Високоякісна конструкція ходової частини нового MINI Countryman комбінує одношарнірную підвіску на передній осі, , що відмінно зарекомендувала себе,  і задню підвіску зі спеціальним для даної моделі налаштуванням і оптимізованою масою і жорсткістю. Це створює базис для точної керованості і максимальної маневреності. Доповнюють конструкцію електромеханічне рульове управління з функцією Servotronic, потужні гальма і система динамічного контролю курсової стійкості DSC. 16-дюймові легкосплавні колісні диски входять у базову комплектацію нового MINI Cooper Countryman і нового MINI Cooper D Countryman, інші модельні варіанти оснащуються 17-дюймовими легкосплавними дисками. Програма додаткового обладнання включає інші легкосплавні диски розміром до 19 дюймів.

В якості опції для нового MINI Countryman пропонується система динамічного регулювання жорсткості амортизаторів Dynamic Damper Control. Вона передбачає два алгоритми регулювання електронних амортизаторів, які можна включити опціональним перемикачем режимів руху MINI Driving Modes. Поворотний перемикач, розташований біля основи важеля перемикання передач / селектора, дозволяє вибирати кращий варіант налаштування автомобіля – MID, SPORT або GREEN. Обраний режим руху змінює характеристику педалі акселератора, характеристику підсилювача рульового управління, режим роботи електричних функцій комфорту, а також – в залежності від двигуна і комплектації – акустику двигуна і алгоритм перемикання передач АКПП Steptronic.

Прем’єра: індикаційний дисплей з сенсорним управлінням.

Базова комплектація нового MINI Countryman включає радіоприймач MINI Boost з 4-рядковим індикаційним дисплеєм у центрі кокпіта і пристроєм гучного зв’язку з Bluetooth. В якості опції пропонуються радіоприймач MINI Visual Boost з 6,5- дюймовим кольоровим дисплеєм, система HiFi- динаміків Harman Kardon, навігаційна система MINI і навігаційна система MINI Professional. До складу пакета оснащення Wired з навігаційною системою MINI Professional, окрім сенсорного контролера на центральній консолі, входить також 8,8-дюймовий кольоровий індикаційний дисплей з графікою у новому дизайні. Даний дисплей має сенсорне виконання і таким чином дозволяє вибирати і налаштовувати функції простим дотиком до екрану.

Реєструє дані про поїздку у складних дорожніх умовах: таймер MINI Country.

У поєднанні з пакетом Wired і навігаційною системою MINI Professional можна користуватися ексклюзивно розробленою для MINI Countryman функцією, яка оригінальним та інноваційним чином підкреслює позашляхові здібності нової моделі. Таймер MINI Country реєструє час поїздки у складних умовах: на ухилах, засніжених дорогах і бездоріжжі. Як тільки новий MINI Countryman опиняється у подібних умовах, визначається характер і складність траси, а на індикаційному дисплеї автомобіля виводиться відповідна інформація у графічному вигляді. «На бортовому моніторі водій може бачити, наскільки складною була дана ділянка і як довго він по ній їхав», – пояснює Юліус Шлуппкоттен, керівник проекту MINI Countryman. Аналіз умов руху проводиться на основі даних, що надходять від блоку управління системи динамічного контролю курсової стійкості Dynamic Stability Control. Таким чином видно, наскільки легко і впевнено новий MINI Countryman переходить зі статусу «дорожнього автомобіля» ( «Street Cruiser») у категорію «позашляховика» ( «Cliff Champ»).

Сучасні системи допомоги водієві, високоякісні опції для більшого комфорту.

Справжнє задоволення від кермування у новому MINI Countryman створюється не тільки за рахунок його універсальності, а й завдяки безпеці та комфорту. Цьому сприяють серійні і опціональні системи допомоги водієві. Вхідна у базову комплектацію система попередження про небезпеку зіткнення, з функцією автоматичного гальмування в умовах міського руху, може бути доповнена асистентом кермування Driving Assistant, що включає в себе активний круїз-контроль на базі відеокамери, систему попередження про наїзд на пішохода з функцією автоматичного гальмування, систему управління дальнім світлом і систему розпізнавання дорожніх знаків. Крім цього, пропонуються сигналізація аварійного зближення при парковці Park Distance Control, камера заднього виду, асистент паркування і проекційний дисплей.

Програма додаткового обладнання включає зокрема 2-зонний клімат-контроль, панорамний скляний дах і охоронну сигналізацію з червоним світлодіодною контрольною лампою у «плавці» на даху. Також  пропонується тягово-зчіпний пристрій зі знімною голівкою у формі кулі. Допустима маса причепа на буксирі, в залежності від двигуна, становить від 1500 до 1800 кілограмів. Завдяки великому вибору лакофарбових покриттів, оббивок сидінь і декоративних планок можна оформити новий MINI Countryman відповідно до своїх персональних вподобань. Опція «Дизайнерський пакет оздоблення інтер’єру MINI Yours Interior Styles», яка пропонується у трьох різних варіантах, дозволяє підкреслити стильне оформлення панелей кокпіта підсвічуванням декоративних планок. Стильну емоційну атмосферу у салоні створять опціональний пакет світильників зі світлодіодним підсвічуванням простору салону і світлодіодним комфортним підсвічуванням, яке є складовою частиною опціонального пакету MINI Excitement і дає можливість безступінчато варіювати колір підсвічування.

Новинки у програмі MINI Connected: персональний асистент мобільності та MINI Find Mate.

З виходом на ринок нового MINI Countryman на новий рівень виходить також і мережева інтеграція. MINI Connected на додаток до відомих функцій сучасної програми автомобільних інформаційно-розважальних систем стає вашим персональним асистентом мобільності, який допомагає в індивідуальному плануванні маршруту – у тому числі і поза автомобілем. На базі гнучкої платформи Open Mobility Cloud система MINI Connected через численні точки взаємодії, такі як Apple iPhone і Apple Watch, інтегрує автомобіль у цифрове життя водія MINI.

Центральною ланкою мережевої інтеграції нового MINI Countryman є ваш персональний ассистент мобільності – система MINI Connected, яка з жовтня 2016 року з новими пропозиціями та інноваційними сервісами доступна для водіїв MINI. Таке індивідуальне планування маршрутів дозволяє користувачеві точно і без непотрібних стресів дістатися до пункту призначення. MINI Connected полегшує мобільність не тільки безпосередньо в автомобілі. На основі записів календаря і з урахуванням актуальної транспортної ситуації система MINI Connected інформує водія про оптимальний час виїзду. Дані щодо адреси і часу зустрічі, які водій вже зберіг на смартфоні через MINI Connected, автоматично передаються в автомобіль, так що їх не потрібно ще раз вводити у навігаційну систему. Крім того, MINI Connected може зберегти неодноразово відвідувані пункти призначення як «улюблені цілі» і розпізнавати регулярні поїздки у якості щоденного шляху з дому на роботу, щоб своєчасно проінформувати водія про несподівані заторах на цих ділянках.

Ще однією новинкою в області мережевої інтеграції є функція MINI Find Mate. Вона є складовою частиною пакету Wired і включає у себе так звані «бірки» з бездротовим визначенням місцезнаходження, які можна закріпити на часто використовуваних предметах або дорожньому приладді – сумках, валізах, зв’язках ключів або рюкзаках, які водій ні в якому разі не хоче забути. Потім на бортовому моніторі MINI Countryman (або за вибором на смартфоні) можна визначити положення всіх цих з’єднаних з MINI Find Mate речей. Якщо є Bluetooth- з’єднання з «біркою», то в автомобілі або на смартфоні можна активувати звуковий сигнал, який допоможе знайти цю річ. Якщо «бірка» знаходиться поза зоною дії Bluetooth, MINI Find Mate направляє водія при бажанні до того місця, де цей зв’язок в останній раз був.