X

Новий Peugeot 2008 — два ДВЗ і електрична версія на 300 км

Новое поколение популярного кроссовера Peugeot 2008 рассекретили официально. Выглядит необычно и предлагает электрическую модификацию!

Довгоочікувана новинка — кросовер Peugeot 2008. Один із перших представників компактних міських SUV отримав друге покоління, агресивний дизайн, весь набір технологічних досягнень бренду і навіть повноцінну електричну модифікацію.

Передусім варто відзначити, що новинка позбулася атмосфери мінівена, який нагадувала попередня модель. Тепер 2008 почав видавати з себе позашляховик з підтягнутим силуетом і хижим прищуром. Нове тут буквально все!

Дизайн Peugeot 2008 2020

З точки зору зовнішності, тут є все, що ми з вами так любимо, і що так люблять в Пежо. Наприклад, ширяючий дах із «відірваними» задніми стійками і лінією скління, що динамічно злітає, світлодіодні ікла денних ходових вогнів і об’єднані в суцільний елемент задні ліхтарі. Великою мірою новий кросовер Peugeot 2008 виглядає як маленький Peugeot 3008 з елементами нового 208-го. Мабуть, так і має бути нового 208-го.

Але це не все. Зверніть увагу на Х-подібні виштамповки на дверях — це сміливо й оригінально. Такий елемент додає новинці унікальної ідентифікації, особливо враховуючи, що у інших моделей французького бренду такого рішення ми не бачили.

Інтер’єр Пежо 2008

Як і варто було очікувати, передню панель новий крос успадкував від 208. Це означає, що тут ми бачимо багаторівневу конфігурацію, маленьке рульове колесо і цифровий щиток приладів, що здіймається над ним, а також планшет головного широкоформатного екрану мультимедійної системи, якому приділили центральне місце.

Двигуни Peugeot 2008

Новий компактний кросовер доступний із широким діапазоном силових установок. Бензиновий фланг представлений 1,2-літровим двигуном у трьох варіантах форсування на 99 к.с., 128 к.с. і 153 к.с. За дизельні відповідає агрегат об’ємом 1,5 л потужністю 99 к.с. А ще існує електрична модифікація.

Читайте також:
Новый Peugeot 2008 — агрессивный дизайн и прежние моторы

Peugeot e-2008 оснащений тією самою силовою установкою, що і Peugeot e-208. Йдеться про електромотор потужністю 136 к.с. і батарею на 50 кВтг. Запас ходу в рамках протоколу WLTP становить 310 км — приблизно на 30 км менше, ніж в електричному Пежо 208. Це легко пояснити збільшеною масою автомобіля в поєднанні з батареєю колишньої ємності. І не забувайте — в реальному світі ця цифра буде ще нижчою, на рівні 200-230 км.

Як і в співлатформенного хетчбека, в режимі швидкої 100-кіловатної зарядки 80% ємності батареї можна відновити за 30 хв. Завдяки розміщеній під днищем батареї, об’єм багажника (360 л) і простір салону повністю відповідають версіями з ДВЗ.

Зовні електромобіль Пежо 2008 від інших модифікацій можна відрізнити за горизонтальними рисками фальшрадіаторної решітки, пофарбованими в колір кузова. Водночас емблема з левом на таких автомобілях трішки переливається синюватим відтінком.

Оснащення

Компактний кросовер Пежо 2008 2020 модельного року навантажили технологіями на повну. Асистент руху на займаній смузі, розширене розпізнавання дорожніх знаків, моніторинг стану водія і система стеження за сліпими зонами, адаптивний круїз-контроль, асистент паркування, система допомоги під час екстреного гальмування.

Вихід на ринок очікується наступного року, ціни оголосять пізніше.

Читайте також:
Новый гибрид Peugeot 508 — полный привод и разгон до 100 км/ч за 4.3 с