X

Новий позашляховик Volkswagen здивував своїми здібностями

Электрокар VW ID.4 подготовили к гонке, доработав шасси и салон

Електричний кросовер Volkswagen ID.4 спробує свої сили в ралі Mexican 1000 от National Off-Road Racing Association (NORRA). Туди володаря титулу «Всесвітній автомобіль року» відправили після підготовки, під час якої електромобіль Фольксваген перетворили на справжній позашляховик. Автомобіль отримав поліпшення шасі та салону.

Відзначимо, що ралійна версія електрокара VW базується на модифікації 1st Edition RWD. Від базової моделі болід відрізняється піднятою на 51 мм підвіскою, захисними сталевими пластинами завтовшки 9,5 мм. Для забезпечення кращої подачі повітря і збільшення кута в’їзду технікам довелося підняти й радіатор. Також кросоверу дісталися колеса OZ Racing з чіпкими шинами Yokohama Geolandar A/T.

Зі змін у салоні варто відзначити каркас безпеки, перегонові ковші і додаткову сигналізацію, завдяки якій екіпаж зможе контролювати температуру акумуляторів. При цьому сам салон став простіше. Зник навіть кондиціонер, хоча під час заїзду температура за бортом становитиме не менше +35 C. Зовнішніми і внутрішніми змінами електрокара займалися команди Tanner Foust Racing і Rhys Millen Racing.

Зі змін у салоні варто відзначити каркас безпеки, перегонові ковші і додаткову сигналізацію, завдяки якій екіпаж зможе контролювати температуру акумуляторів. При цьому сам салон став простіше. Зник навіть кондиціонер, хоча під час заїзду температура за бортом становитиме не менше за +35 C. Зовнішніми і внутрішніми змінами електрокара займалися команди Tanner Foust Racing і Rhys Millen Racing.

Екіпаж складатиметься з двох осіб — Ріса Міллена і Таннера Фауста. Останній не раз виступав за Фольскваген у спортивних змаганнях.

Читайте також:
Volkswagen недоволен новым электромобилем Great Wall