X

Огляд нової Mazda CX-9

Украинские поклонники 7-местных кроссоверов совсем скоро смогут познакомиться с флагманским SUV марки Mazda – импозантным и респектабельным СХ-9.

Восени 2015 року на автошоу у Франкфурті компанія Mazda показала ефектний концепт Koeru. Автомобіль викликав великий інтерес у відвідувачів виставки. А через кілька місяців компанія привезла в Лос-Анджелес готовий до серійного виробництва стильний і респектабельний 7-місний кросовер CX-9 нового покоління.

Під час проектування новинки творці враховували потреби та очікування покупців колишнього покоління, сконцентрувавши свої зусилля на забезпеченні максимального комфорту та безпеки.

Ключовими елементами дизайну CX-9 стали довгий капот, посунуті назад передні стійки, невеликі звіси, а також елегантні колісні диски

Фірмовий дизайн KODO реалізовано в елегантних пропорціях моделі, ключовими елементами якого стали посунуті на 100 мм назад передні стійки, довгий капот, плавні хвилясті лінії, великі колеса і короткі звіси. Автомобіль тепер на 20 мм коротше (5075 мм) за попередника, але колісну базу збільшили на 55 мм, що дало змогу додати місця в і без того просторому салоні, а також зробити посадку для пасажирів більш комфортною.

Особливою гордістю дизайнерів є вхідні в базову комплектацію світлодіодні фари і ліхтарі, а також яскравий відтінок Soul Red Crystal, знайомий за новою генерацією CX-5.

Стильний вигляд машини підкреслюють декоративні хромовані деталі екстер’єру, а також насичений відтінок червоного кольоруSoul Red Crystal

Автомобіль складено з використанням фірмових технологій SKYACTIV. На моделі дебютував абсолютно новий 2,5-літровий турбомотор SKYACTIV-G 2.5T. Для українського ринку його дефорсували до 231 к.с., а максимальний крутильний момент досягає 420 Нм.

В арсеналі нового кросовера Mazda CX-9 є безліч інноваційних рішень і передових технологій

У його конструкції реалізовано кілька інновацій. Так, система Dynamic Pressure Turbo інакше реалізує принцип роботи турбіни зі змінною геометрією. Але в цьому разі не турбіна змінює свої параметри, а змінюється напрямок потоку вихлопних газів залежно від обертів двигуна. Друга технологія – система рециркуляції охолоджених вихлопних газів EGR, яка дала можливість зменшити температуру в двигуні з 500° до 100°, скоротити витрату палива і підняти ступінь стиснення до 10,5:1.

Реалізувати величезний потенціал нового мотора допомагають 6-ступінчаста АКП SKYACTIV-DRIVE, повний привід і фірмова система G-vectoring control (GVC).

Порівняно з попередником в конструкції моделі використовується більший відсоток високоміцних сталей, що дало змогу зменшити масу машини.

Особливу увагу приділено підвищенню рівня безпеки. Автомобіль отримав нову панель, фірмову систему i-ACTIVSENSE, що охоплює круїз-контроль, а також – системи контролю за сліпими зонами і дотриманням рядності руху, адаптивні LED-фари з функцією автоматичного перемикання світла, систему екстреного гальмування в заторах, потужні гальмівні механізми з вентильованими дисками і багато іншого.

Місткий 7-місний салон зі зручними шкіряними сидіннями має все необхідне для приємної подорожі, включаючи підігрів сидінь першого і другого ряду, мультимедіа з великим дисплеєм і аудіосистему BOSE

Розважати водія і його супутників у подорожах буде фірмова мультимедійна система MZD Connect c 8-дюймовим сенсорним дисплеєм і навігацією, а також аудіосистема Bose з 12 динаміками. Крім того, вся необхідна інформація виводиться на кольоровий 4,6-дюймовий TFT-екран на шкалі приладів, а також проектується на лобове скло перед очима водія.

Mazda CX-9 отримала зручну систему проекції оперативних даних на скло перед очима водія