X

Opel Insignia GSi отримав 260-сильний турбомотор

Новое поколение Opel Insignia дебютирует на автошоу во Франкфурте с новой «заряженной» версией Insignia GSi мощностью 260 «лошадок».

Флагманський спорт-седан Opel Insignia GSi створений для фанів високих швидкостей. Дебют новинки відбудеться на «домашньому» автошоу у Франкфурті. Для моделі розробили нову підвіску, а також повноприводну трансмісію для забезпечення максимального задоволення від драйву і, звісно, для безпеки.

2017 Opel Insignia GSi

Від своїх менш потужних побратимів за сімейством, тест-драйв яких ми проводили нещодавно в Румунії, новий Opel Insignia GSi успадкував полегшену конструкцію кузова і шасі, низький центр ваги і 2,0-літровий турбомотор. В результаті вийшов ідеальний баланс потужності та маси.

Така машина потребує і відповідного екстер’єру. Новинку легко впізнати за аеродинамічним обвісом, хромованими деталями декору і додатковому задньому спойлеру. Opel Insignia GSi має вигляд як і личить справжньому спортивному автомобілю. В обробленому шкірою салоні з’явилися анатомічні спортивні крісла, спеціально розроблені для GSi, спортивне кермо і алюмінієві педалі.

2017 Opel Insignia GSi

Під капотом Insignia GSi розташований 2-літровий турбомотор потужністю 260 к.с., а максимальний крутильний момент досягає 400 Нм. Реалізувати потенціал потужного двигуна допомагає нова 8-ступінчаста автоматична КП, керувати якою можна клавішами на кермі. За даними виробника новинка витрачає в міському циклі 11,2 л на 100 км, а за містом апетит скоротився до 7,1 л/100 км. Пізніше до бензинового мотора GSi додався новий турбодизель.

Одним із важливих аспектів Insignia GSi є повноприводна трансмісія з унікальною в класі системою векторного розподілу тяги. На відміну від аналогів замість традиційного диференціала на задній осі використовуються дві багатодискові муфти, які відповідають за розподіл моменту між задніми колесами залежно від дорожніх умов.

2017 Opel Insignia GSi

За словами творців, Insignia GSi показала на “Північній петлі” траси Нюрбургринг кращий час проходження кола, ніж більш потужна Insignia OPC колишнього покоління. Однією з причин такого результату є той факт, що GSi на 160 кілограм легша за Insignia OPC 2.8 V6 Turbo.

Новинка відрізняється не тільки меншою вагою, а й зниженим центром ваги, кращою керованістю, більш ефективним мотором і роботою підвіски. Пружини підвіски «занизили» на 10 мм, а спеціальні спортивні амортизатори дали змогу знизити до мінімуму коливання кузова. Тримати GSi під контролем допомагає нова гальмівна система Brembo. Спереду встановили збільшені до 345 мм гальмівні диски з 4-ма супортами, а також змінили налаштування підсилювача керма.

2017 Opel Insignia GSi

У стандартній комплектації Insignia GSi – адаптивне шасі FlexRide. Електронний блок керування системи дає змогу за частки секунди змінювати параметри амортизаторів, рульового керування, а також чутливість педалі акселератора і момент перемикання 8-ступінастого “автомата.

Водій може обирати між 4-ма режимами роботи системи: Standard, Tour, Sport і Competition. Останній активується кнопкою ESP. Подвійне натискання дасть змогу досвідченим драйверам деактивувати систему стабілізації і перетворити Insignia GSi практично в гоночний болід. За дорожнє полотно автомобіль чіпко тримається спеціальними шинами Michelin Pilot Sport 4 S, які «взуті» у стильні 20-дюймові легкосплавні диски.

2017 Opel Insignia GSi

Світовий дебют Insignia GSi відбудеться на Франкфуртському автосалоні, а продаж стартує у середині жовтня.