X

Перший електромобіль Ford на платформі VW виявиться брутальнішим за родича

Новинка разделит технические решения с кроссовером Volkswagen ID.4

Про плани посилити свій вплив на європейському ринку Ford оголосив у 2019 році. Для цього американський виробник сформував альянс з Volkswagen Group. У рамках угоди буде випущено кілька комерційних автомобілів і лінійку легкових електричних моделей.

Відомо, що американці розроблять нове покоління Ford Ranger і Volkswagen Amarok, а також наступну генерацію фургонів Ford Transit Custom і VW Transporter. У свою чергу німецькій компанії доведеться поділитися із Форд електромобільною платформою MEB. Первістком колаборації стане електричний кросовер, який займе місце в лінійці марки нижче Mustang Mach-E. Його мають намір презентувати в 2022-му, а в продаж новинка надійде роком пізніше.

Компактний кросовер Ford розділить платформу і силові агрегати з Volkswagen ID.4 і, по суті, стане його перелицьованою версією. Якщо раніше передбачалося, що модель буде виконана в стилістиці флагманського Mustang Mach-E, то тепер у компанії вирішили відійти від цієї стратегії. Імовірно, загальна концепція виконання кузова новинки нагадуватиме брутальні американські позашляховики. На заголовному фото — рендер, який відображає приблизну стилістику.

Поки що безіменний електрокар стане на конвеєр заводу американської марки в Кельні (Німеччина), де зараз налагоджено виробництво суперміні Ford Fiesta. Примітно, що автомобілю обіцяють оформлення кабіни в стилі представленого нещодавно на китайському ринку купеподібного кросовера Evos. Головною фішкою став 1,1-метровий екран, який об’єднує в собі цифрову приладову панель, мультимедійну систему і дисплей для переднього пасажира.

До того ж новий електричний Ford стане першим представником марки, в якому буде використана інформаційно-розважальна система на базі Android. Кросоверу обіцяний запас ходу від 340 до 480 км. Залежно від модифікації силова установка видаватиме від 146 до 295 к.с. потужності. Обмежуватися однією моделлю на платформі МЕВ компанія не має наміру і одразу після випуску первістка почне розробку ще двох авто. За даними інсайдерів, Форд планує поставити понад 600 000 електрокарів на цій архітектурі в період з 2023 до 2029 року.

Читайте також:
Тепер Mondeo: довгоочікувана модель Ford з'явилася на дорозі