X

Перший тест нового Sandero 2021 – що про нього говорять

Новое поколение Dacia Sandero идеально сочетает в себе ездовые характеристики, комфорт и стоимость. Это делает его наиболее привлекательным в своем сегменте

Третє покоління Dacia Sandero дебютувало у вересні 2020 року. Виробник суттєво осучаснив модель, зробивши її стильною, комфортною і безпечною. Однак для покупців основними показниками для вибору цього автомобіля є його простота і доступність. Щоб перевірити, чи збережено первісний задум, машину необхідно протестувати в реальних умовах на міських дорогах.

Саме це і зробили експерти Auto.cz. Вони провели тест-драйв не тільки нового Сандеро 2021, а й бюджетного кросовера Sandero Stepway. Враження суперечливі, але про все детальніше. Першим на розбір вирушив крос-хетчбек Сандеро Степвей. Ця модель зробила неймовірний стрибок між поколіннями. Завдяки переробленому дизайну автомобіль здається ширшим і динамічнішим, а світлодіодні фари і стильні 16-дюймові колеса додають йому актуальності. Хоча збільшені зовнішні пропорції — це лише ілюзія, габаритами авто практично не відрізняється від попередника.

Бюджетність моделі вже не так очевидна, адже виробник привів екстер’єр у відповідність до сучасних тенденцій. Колісні арки захищені пластиковими накладками, присутній додатковий захист на передньому і задньому бамперах, додані стильні рейлінги на даху, а корпуси дзеркал виконані в основному кольорі кузова. Салон Stepway 2021 не менш ергономічний. У ньому, як і раніше, багато твердого пластику, але в цьому поколінні його оздобили приємною на дотик тканиною. Дисплей мультимедійної системи ідеально вписався в передню панель і приємний оку. Кермо з вузьким обідком і кнопками круїз-контролю можна регулювати за висотою і вильотом. У сидінь великий діапазон регулювання, тому кожен зможе адаптувати їх під себе, зробивши поїздку максимально комфортною.

Читайте також:
Найдешевший Renault показали на фото – скоро на дорогах

Завдяки переїзду на нову платформу (від Renault Clio) місця в салоні стало більше, особливо для задніх пасажирів. Широке бічне скління робить інтер’єр світлим. Крім комфорту і естетики не варто забувати й про оснащення, яке стало набагато ширшим. Тепер мультимедіа підтримує бездротові сервіси Apple CarPlay і Android Auto, що раніше було недоступно для бюджетників. Також є шість подушок безпеки, електродовідники стекол і безліч систем допомоги водієві.

Моторна лінійка охоплює  бензинові і гібридні агрегати, дизелі повністю виключені. Для тесту взяли 1,0-літровий трициліндровий двигун із наддувом, який поєднується з варіатором CVT. Запуск мотора з кнопки проходить доволі голосно і з якимось надривом, але потім зайві вібрації стихають. В авто, крім стандартних налаштувань руху, доступний L-режим, який підтримує роботу двигуна на більш високих оборотах і дає змогу інтенсивніше гальмувати під час спуску з гори. Саме його і протестували на заміській трасі. Експерти відзначили трохи настирливий аеродинамічний свист навколо дзеркал і вікон на високих швидкостях.

Читайте також:
Dacia Logan перетворять на Renault Taliant — коли чекати на новинку

Шасі прекрасно пригнічує нерівності дороги, лише зрідка демонструючи незначне розгойдування, а на великих вибоїнах іноді відчуваються удари. Автомобіль не сильно крениться в поворотах і безумовно відчуває дорогу. Витрата палива в режимі дотримання швидкісного режиму становить 7,8 л/100 км.

У підсумку можна сказати, що Dacia знову створила найкращий в усіх сенсах дешевий автомобіль (купити Sandero 2021 можна від 9000 Євро). Він привабливий зовні, з сучасним салоном і гідними ходовими якостями. Машина, як і раніше, залишається ідеальним вибором для невимогливих автомобілістів. Поки що під румунським брендом автомобіль вирушить у продаж  європейськими країнами. В Україні ми очікуємо бюджетну новинку з ім’ям Renault.