X

Porsche Panamera. Культ особистості

Новое поколение Porsche Panamera в большей степени, чем когда бы то ни было, сочетает в себе динамику спортивного авто и комфорт большого седана класса люкс.

Друга генерація Panamera відрізняється унікальними дизайнерськими і технічними рішеннями. За своєю стилістикою вона значною мірою схожа на популярну модель 911. Panamera збільшилася в довжину до 5049 мм (+34 мм), в ширину – до 1937 мм (+6 мм) і висоту – до 1423 мм (+5 мм). Колісна база – на 30 мм і становить тепер 2950 мм.

Усі зовнішні кузовні панелі виготовлені з алюмінію. М’язисті колісні арки вміщають 19-дюймові (4S/4S Diesel), 20-дюймові (Turbo) або опційні 21-дюймові легкосплавні диски. Одним із найяскравіших елементів дизайну машини є тривимірні світлодіодні задні ліхтарі з 4-точковими стоп-сигналами. Вони з’єднані між собою вузькою світлодіодною смугою. В кришку багажника з електроприводом інтегровано висувний задній спойлер. У Panamera Turbo він складається з трьох частин, дві з яких розкладаються, збільшуючи його площу. У нижній частині заднього бампера розміщується дифузор, в який встановлено квартет патрубків вихлопної системи.

Солідного вигляду машині надають оригінальні фари зі світлодіодним 4-точковим денним світлом

Цифровий світ

Panamera відрізняється революційним салоном Porsche Advanced Cockpit. На зміну кнопкам у багатьох випадках прийшли сенсорні панелі. Просто перед очима водія розташувалася приладова шкала з великим аналоговим тахометром і 7-дюймовими дисплеями по обидва боки від нього. Центральним елементом торпедо є сенсорний дисплей інформаційно-розважальної системи з діагоналлю 12,3 дюйма. Вона має онлайн-навігацію, сервіси Porsche Connect, Apple CarPlay і нову систему голосового керування. Нижче на центральній консолі розташована сенсорна панель Black Panel і селектор PDK. Навіть пластини центрального дефлектора регулюються електронними повзунками за допомогою електроприводу.

Потужно й економно

Спочатку сімейство представили з трьома двигунами з безпосереднім уприскуванням і подвійним турбонаддувом – Panamera Turbo, Panamera 4S та Panamera 4S Diesel. Всі вони (а дизель вперше) комбінуються з постійним повним приводом і новою 8-ступінчастою роботизованою КП PDK.

Версія Turbo отримала в своє розпорядження 4-літровий V8 бітурбо, який розвиває потужність 550 к. с. (+30 к. с.) і максимальний крутильний момент 770 Нм (+70 Нм). Автомобіль розганяється до 100 км/год за 3,8 с. Максимальна швидкість досягає 306 км/год, при цьому модель витрачає в середньому 9,4–9,3 л/100 км. До речі, Panamera Turbo є первістком марки з системою відключення частини циліндрів.

Розташування турбонагнітачів у розвалі блоку циліндрів дало змогу зменшити габарити двигунів

Panamera 4S оснащена 2,9-літровим V6 з двома турбінами, потужність якого зросла до 440 к. с. (+20 к. с.), а момент – до 550 Нм (+30 Нм). Авто досягає швидкості 100 км/год за 4,4 с, а максимальна швидкість становить 289 км/год. Витрата палива в змішаному циклі дорівнює 8,2–8,1 л/100 км (-11%).

Турбодизель V8 на версії 4S Diesel уперше пропонується в поєднанні з постійним повним приводом. Це найпотужніший і найтяговитіший (422 к. с. і 850 Нм) із усіх дизелів Porsche, які встановлювалися на серійні машини марки. Завдяки такому мотору Panamera 4S Diesel претендує на звання найшвидшого в світі серійного автомобіля з дизельним двигуном. Ця модель розганяється до 100 км/год за 4,5 с, а максималка досягає 285 км/год, Середня витрата палива становить 6,8–6,7 л/100 км.

Допомагає реалізувати потенціал нових силових агрегатів перемикач режимів руху: Normal, Sport, Sport Plus і Individual. Як опція пропонується режим Sport Response, що дає змогу задіяти всі можливості машини.

Замовити новий Porsche Panamera в Україні можна вже зараз, а у дилерів машини з’являться в листопаді цього року.

Фото Porsche