X

Рама, 4 двигуни та 1000 к.с: китайці готують конкурента електричному «Хаммеру»

Серийное производство внедорожника Dongfeng начнется в 2023 году

Китайська корпорація Dongfeng анонсувала новий електричний позашляховик, який вийде на ринок під брендом Mengshi. Презентація суббренду дорогих електричних позашляховиків відбулася у серпні цього року. Тоді ж були показані два концепти — п’ятидверний M-Terrain та його тридверна версія M-Terrain S.

Наразі компанія опублікувала знімки закуфльованого прототипу серійної «п’ятидверки». Тоді як у китайській соціальній мережі Weibo з’явилися фотографії позашляховика практично без камуфляжу.

Судячи з фото, товарний M-Terrain відрізняється від шоу-кара спрощеною формою бамперів та збільшеною оптикою з діодними смугами ходових вогнів, що перетинаються. У салоні китайського «Хаммера» очікується двоповерховий центральний тунель та великий тачскрин мультимедійної системи.

В основі позашляховика лежить нова модульна платформа MORA (Mengshi Off Road Architecture). Передбачається, що серійний позашляховик збереже рамну конструкцію, незалежну пнемнопідвіску, повнокероване шасі та чотиримоторну електричну силову установку (по одному на колесо). У концепту сукупна віддача агрегатів складала майже 1000 к.с., ємність тягової батареї — 140 кВтгод. За заявою Dongfeng, від 0 до 100 км/год позашляховик пришвидшується за 4,2 секунди. Запас ходу обіцяно на рівні 500 км. Також для шоу-кара заявлявся «режим-краба», як у GMC Hummer EV. Ймовірно, серійний M-Terrain збереже цю здатність.

Серійне виробництво брутального позашляховика налагодять у 2023 році на новому заводі Dongfeng. Стартовий цінник Mengshi M-Terrain становитиме 100 000 доларів.

Читайте також:
Письменниця придбала позашляховики для Нацполіції, продавши перстень за $1,2 млн