X

Розсекречено новий BMW 5 Series Touring

Универсал предложат с полностью электрическими и «мягкими гибридными» силовыми агрегатами

Модельна лінійка BMW 5 Series поповнилася новим універсалом, офіційна прем’єра якого обіцяна у травні цього року. Дизайн новинки розроблений в тому ж стилі, що й седан, який оновився трохи раніше. У компанії цей дует розглядають як привабливу альтернативу кросоверам.

Кузов BMW 5 Series Touring відрізняється гострими лініями та точеними поверхнями. «Родзинка» новинки — яскраво виражена решітка радіатора з опціональним контурним освітленням Iconic Glow. Полога лінія даху переходить у відносно просту задню частину з кутастим вікном та тонкими задніми ліхтарями. Стандартні колісні диски діаметром 18 чи 19 дюймів. За доплату їх замінять на 21-дюймові. Також клієнтам доступні пакети M Sport, M Sport Pro та M Carbon Exterior.

BMW 5 Series Touring нового шостого покоління вийшов більшим за попередника. Новий універсал на 97 мм довший, на 32 мм ширший та на 17 мм вищий. Колісна база зросла на 20 мм.

У салоні знайомий вигнутий дисплей, який складається з 12,3-дюймової цифрової панелі приладів та 14,9-дюймової інформаційно-розважальної системи. Працює «мультимедійка» під керуванням операційної системи BMW 8.5, що обіцяє підтримку потокового відео, Android Auto, Apple CarPlay та ігри на AirConsole.

Як раніше повідомлялося, «повністю веганський салон» універсала укомплектований спортивними сидіннями та новим кермом із більш плоскою нижньою частиною. Але головною перевагою нового BMW 5 Series Touring баварці вважають багажник. У звичайному стані він вміщує 570 літрів багажу, зі складеними спинками задніх сидінь — 1700 літрів. Також місце для зберігання речей передбачено під підлогою багажного відділення. Для полегшення навантаження/розвантаження двері відчиняються автоматично. За доплату запропоновані панорамний дах, шкіряний салон кольору Merino та аудіосистема преміум-класу Bowers & Wilkins з 18 динаміками.

Новий BMW 5 Series Touring доступний з електричними та м’якими гібридними силовими агрегатами. Базовий задньопривідний i5 eDrive40 Touring оснащений електродвигуном віддачею 340 к.с. та 430 Нм крутного моменту. З місця до 100 км/год він пришвидшується за 6,1 секунди. Батарея ємністю 81,2 кВт•год забезпечує до 560 км по WLTP без підзарядки.

Версія i5 M60 xDrive Touring оснащена двома електродвигунами (по одному на осі) сукупною потужністю 601 к.с. Піковий крутний момент системи — 820 Нм. Час прискорення від 0 до 100 км/год — 3,9 секунди. Максимальна швидкість примусово обмежена електронікою на 230 км/год. З батареєю тієї ж ємності 81,2 кВт•год запас ходу становить 506 км.

Батарея електроуніверсала підтримує зарядку змінним струмом потужністю 11 та 22 кВт, а також постійним струмом потужністю до 205 кВт. Даних про час поповнення батареї немає.

«М’який гібрид» використовує 2,0-ліровий чотирициліндровий «турбодизель», що генерує 197 к.с. та 400 Нм крутного моменту. Коробка — восьмиступінчаста автоматична. Привід — опціональний повний.

За попередніми даними, влітку з’являться «два варіанти моделі з гібридним приводом, що підключається, останнього покоління». До списку опцій включають шестициліндровий «дизель».

Читайте також:
BMW вивів на тести електричний позашляховик із запасом ходу 800 км (фото)

Усі версії BMW 5 Series стандартно оснащені системою Driving Assistant Professional. До неї входять система контролю дистанції з функцією Stop&Go та допомога в рульовому управлінні та контролі смуги руху. Також є шосейний автопілот (Highway Assistant), що дозволяє водієві прибирати руки з керма на швидкості 130 км/год.